  • 1. Data: 2010-12-16 09:09:26
    Temat: Kusi TV
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Jest promocja w OF:
    http://www.open.pl/inwestowanie-i-oszczedzanie/produ
    kt_1824.html
    Jest to Pakiet Oszczędnościowy, w skład którego poza lokatą wchodzi
    produkt regularnego inwestowania z gwarancją kapitału.

    I to drugie mnie niepokoi. Czy mogą tu być jakieś kruczki? Czegoś konkretnie
    się baĆ?

  • 2. Data: 2010-12-16 09:15:30
    Temat: Re: Kusi TV
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "P" <d...@g...pl> writes:

> [...]
    > Jest to Pakiet Oszczędnościowy, w skład którego poza lokatą wchodzi
    > produkt regularnego inwestowania z gwarancją kapitału.

    "Pełny opis produktu [...] znajdują się u Doradcy."
    Dziękuję postoję.

    KJ

  • 3. Data: 2010-12-16 09:20:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 10:15:30 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > "Pełny opis produktu [...] znajdują się u Doradcy." Dziękuję postoję.

    OF już od jakiegoś czasu ludzi, którzy mają u nich lokaty regularnie
    namawia na swoje struktury etc. Akurat tak się składa, że mój mail jest
    podany dla dwóch osób, które mają tam tylko lokaty. Ktoś do nich dzwoni a
    oni oczywiście "to proszę wysłać na maila" a ja to później oglądam. Za
    każdym razem jest to cudowna lokata z gwarancją kapitału i okolice,
    oczywiście z raczej mały prawdopodobieństwem że klient na tym skorzysta.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-12-16 09:32:37
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2010-12-16 10:09, P pisze:
    > Jest promocja w OF:
    > http://www.open.pl/inwestowanie-i-oszczedzanie/produ
    kt_1824.html
    > Jest to Pakiet Oszczedno?ciowy, w sk?ad którego poza lokat? wchodzi
    > produkt regularnego inwestowania z gwarancj? kapita?u.
    >
    > I to drugie mnie niepokoi. Czy mog? tu byae jakie? kruczki? Czego? konkretnie
    > sie baAE?

    Pewnie coś jak Pareto ...
    Lepiej z daleka.