  • 1. Data: 2010-12-16 10:58:01
    Temat: optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Chcę zoptymalizować kwotę lokaty 3m w getinonline.

    Krzysztof kiedyś na grupie napisał:
    "Optymalnie wychodzi codziennana 3-mies na 1015.98; jak doliczysz 1zl od
    kazdej takiej lokaty to wychodzi ok. 5.4% nominalnie, co przebija
    pozostale oferty. "

    Aby to policzyć to trzeba wiedzieć:
    - ile dni ma lokata 3 miesięczna.
    - jak zaokrąglają odsetki.

    Ktoś wie?

    I na koniec, czy ktoś to testował w praktyce? Dopisują tyle odsetek co
    trzeba?

    PS Ile czekaliście na kuriera? Założyłem konto w poniedziałek wieczorem,
    tego samego dnia dzwonili z getina, ale kurier się nie odzywa.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2010-12-16 11:07:46
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam

> [...]
    > "Optymalnie wychodzi codziennana 3-mies na 1015.98; jak doliczysz 1zl od
    > kazdej takiej lokaty to wychodzi ok. 5.4% nominalnie, co przebija

    Ilość dni nie ma wiekszego znaczenia przy lokatach codziennych
    =0,135/4,85%*365=1015,979 ==>1015,98 zaokraglamy w górę

    =1015,98*4,85%/35=0,135000008==>0,14 :)

    92*0,14+1=13,88
    13,88/92*365*100/1015,98=5,42%

    91*0,14+1=13,74
    13,74/91*365*100/1015,98=5,4244%

    > Ktoś wie?
    >
    > I na koniec, czy ktoś to testował w praktyce? Dopisują tyle odsetek co
    > trzeba?

    Działa idelanie

    > PS Ile czekaliście na kuriera? Założyłem konto w poniedziałek wieczorem,
    > tego samego dnia dzwonili z getina, ale kurier się nie odzywa.

    Ja kuriera musiałem ścigac a i tak potem sam musiałem jechać po odbior umowy
    do ich biura :(

    Damian

  • 3. Data: 2010-12-16 12:26:37
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    > PS Ile czekaliście na kuriera? Założyłem konto w poniedziałek wieczorem,
    > tego samego dnia dzwonili z getina, ale kurier się nie odzywa.

    Dzwonili tego samego dnia, że podpisują umowę. Po ok. tygodnu dostałem smsa,
    że wysłali umowę kurierem. Na kuriera czekałem 2 dni

  • 4. Data: 2010-12-16 14:50:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 13:26:37 +0100, newsy napisał(a):

    > Dzwonili tego samego dnia, że podpisują umowę. Po ok. tygodnu dostałem smsa,
    > że wysłali umowę kurierem. Na kuriera czekałem 2 dni

    Jw, choć obiecywali, że jeśli nie biorę karty, to umowę wyślą szybciej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-12-16 15:24:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    2 osoby, jedna kurier po 2 dniach, druga po 10. Wroclaw.

    a.

  • 6. Data: 2010-12-16 15:38:20
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Dec 16, 4:24 pm, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > 2 osoby, jedna kurier po 2 dniach, druga po 10. Wroclaw.
    >
    > a.

    Kurier 2 tygodnie :). Chyba wina świąt.

  • 7. Data: 2010-12-16 16:10:44
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2010-12-16 16:38, Pr0NET pisze:

    > Kurier 2 tygodnie :). Chyba wina świąt.

    hehe chyba nie koniecznie, ja już czekam na kuriera 5 tygodni - w tym
    czasie dwie rozmowy z bankiem, dwa telefony od pani która gdzieś szuka
    tego zaginionego "pakietu" ( ostatni telefon wczoraj że się znalazł i
    czy nadal jestem zainteresowany :) - mimo mojego zainteresowania kurier
    wczoraj również nie dotarł :D )

    właściwie to jaka firma kurierska dostarcza te umowy ?

  • 8. Data: 2010-12-16 17:32:34
    Od: luc <b...@g...net>

    wrote:

> [...]
    > wczoraj również nie dotarł :D )
    >
    > właściwie to jaka firma kurierska dostarcza te umowy ?

    Siódemka, dziś u mnie był kurier. Niestety, karta gryzie się z kartą
    ZTM na bramkach metra :-(

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2010-12-16 17:33:27
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "cyfra dwa" <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > właściwie to jaka firma kurierska dostarcza te umowy ?

    Dokładnie nie pamiętam, ale chyba dpd

  • 10. Data: 2010-12-16 17:34:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    luc <b...@g...net> writes:

    [..]

    > Siódemka, dziś u mnie był kurier. Niestety, karta gryzie się z kartą
    > ZTM na bramkach metra :-(

    Jak większość paypasów :(
    KJ