  • 1. Data: 2002-05-14 09:17:32
    Temat: kredyt mieszkaniowy jaki ?
    Od: <j...@p...onet.pl>

    cześć wszystkim,

    myślę o zamianie mieszkania ale muszę dopłacić ok 40 tyś.
    czyli wynika z tego, że muszę wziąć kredyt.
    nigdy nie brałem kredytu, więc wybaczcie ale mnie trochę poratujcie,
    gdzie znaleźć informacje dla lamerów, i gdzie taki kredyt znaleźć.
    chodzi mi o kwotę ok 40 tyś, okres spłaty max 2 lata, możliwość wcześniejszej
    spłaty kredytu bez złodziejskiej marży, po za tym mam działalność gospodarczą i
    żyję z wystawiania faktur, gdzie szukać mojego banku ?
    czy zabezpieczeniem może być samochód, czy tylko mieszkanie itp.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-14 09:30:55
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy jaki ?
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    pko bp

  • 3. Data: 2002-05-14 10:38:47
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > żyję z wystawiania faktur, gdzie szukać mojego banku ?
    > czy zabezpieczeniem może być samochód, czy tylko mieszkanie itp.

    Jesli stac Cie splacac kredyt 40 tys. to stac Cie takze aby te 40 tys
    odlozyc.
    Przeanalizuj przynajmniej oba warianty.

  • 4. Data: 2002-05-14 12:33:11
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Jesli stac Cie splacac kredyt 40 tys. to stac Cie takze aby te 40 tys
    > odlozyc.
    > Przeanalizuj przynajmniej oba warianty.

    ;) oczywiście, ale tu chodzi o czas, kredyty nie miałyby prawa bytu jakby każdy
    podchodził w ten sposób, a mi chodzi o jakieś 2 tygodnie

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-05-15 06:40:53
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > ;) oczywiście, ale tu chodzi o czas, kredyty nie miałyby prawa bytu jakby
    każdy
    > podchodził w ten sposób, a mi chodzi o jakieś 2 tygodnie

    W dwa tygodnie raczej nie uda Ci się wziąć kredytu, chyba że masz gdzieś
    znajomości i dopełnisz wszystkich przewidzianych i nieprzewidzianych
    formalności.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 6. Data: 2002-05-15 07:36:31
    Od: "Jerzy Radzimowski" <J...@a...NOTHERE.com>

    "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> wrote in message
    > każdy
    >
    > W dwa tygodnie raczej nie uda Ci się wziąć kredytu, chyba że masz gdzieś
    > znajomości i dopełnisz wszystkich przewidzianych i nieprzewidzianych
    > formalności.

    Etam, nie mam znajomsci w zadnych bankach a dostalem dokladnie w 14 dniu od
    rozpoczecia calej procedury. Zadnych nieprzewidzianych formalnosci, a w tym
    czasie byli Swieta. Gdyby moj sprzedajacy byl bardziej mobilny mozna by i
    szybciej.
    Jurek

  • 7. Data: 2002-05-15 12:05:43
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > myślę o zamianie mieszkania ale muszę dopłacić ok 40 tyś.
    > czyli wynika z tego, że muszę wziąć kredyt.

    Pokazał się niezły ranking kredytów hipotecznych na www.bankier.pl.

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 8. Data: 2002-05-17 07:51:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 14 May 2002 11:17:32 +0200, <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >żyję z wystawiania faktur, gdzie szukać mojego banku ?
    >czy zabezpieczeniem może być samochód, czy tylko mieszkanie itp.

    Przy takiej kwocie, krotkim okresie splaty i prowadzeniu DG to o ile
    masz odpowienie wplywy na rachunek moze lepiej rozwazyc staranie sie o
    kredyt odnawialny w banku, w ktorym masz ROR lub przeniesienie konta i
    uzyskanie kredytu w innym banku.
    Formalnosci na pewno mniej.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653