  • Date: Sun, 07 Dec 2008 12:15:26 +0100
    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Który doradca?

    Witam, potrzebuje kupic pol mieszkania (drugie pol juz mam). Na swoja
    polwe wzialem kredyt w Nordeii - obecnie chcialbym wziac drugi kredyt na
    refinansowanie tego co zostalo do splacenia w Nordeii i pslate mojej
    eks. Wczoaj w Krakowie bylem na seiminarium prowadzonym prze mila Pania
    z kredyt24h.pl. Wczesniej z nimi sie nie spotkalem, w ofercie maja
    bodajze 11 bankow w tym szczegolnie polecala PEKAO SA i DB Nord.
    Pierwszy za szybkosc rozpatrywania wnioskow i szybki przebieg calej
    operacji, a drugi za niskie koszta.
    W zwiakzu z tym ze musze cala sprawe szybko zakonczyc (mozliwie do konca
    roku) chcialbym zebyscie mi polecili jakies sprawdzone bura doradcze.
    Znam Expandera, Finamo, Golden Egg no i teraz doszedl jeszcze ten portal
    wspomniany wczesniej. Czy te firmy roznia sie w jakis znaczacy sposob
    oferta badz oplatami za swoje uslugi? Prowadzaca wczorajsze seminarium
    wpsomniala, iz oni sa oplacani wg. stalej i takiej samej stawki przez
    wszystkie banki z ktorymi wspolpracuja wiec w ten sposob klient moze
    uniknac systuacji ze zostanie wsadzony na mine z banku, ktory im placi
    najlepiej.
    Wiecie moze jak to jest w innych tego typu instytucjach?
    Dzieki za wszelkie wskazowki.
    Pozdrawiam.
    --
    Qlfon, Kraków