  • From: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Który bank wybrac?
    Date: Fri, 4 Jan 2002 21:27:21 +0100

    "Bob" <b...@p...pl> wrote in message news:3c360cd1@news.vogel.pl...

    > potwierdzam uklad mBank + BZWBK jest b.dobrym rozwiazaniem
    >
    > kase wplacona w dowolnym oddziale WBK masz na koncie od reki
    > i od razu mozesz zrobic przelew do mBanku
    > kasa tam dotrze jeszcze tego samego dnia jezeli przelew zrobiles przed
    > poludniem
    >
    > natomiast jezeli chodzi o BZWBK to odradzam byly BZ, dopiero w
    pazdzierniku
    > wprowadzili
    > tam IBAN i ich oddzialy osbluguje archaiczny system ZORBA
    >
    > czyli jak BZWBK to zdecydowanie w oddziale bylego WBK
    > niby ten sam bank, a roznica ogromna

    I tu się zgodzę, bo to szczera prawda. Więc moja zmodyfikowana przestroga
    brzmi: wszystko, byle nie BZWBK, w oddziale byłego BZ (ja niestety mam
    nieprzyjemność być klientem takowego). Ale skoro pół banku jest syfiaste a
    drugie pół ok, to i tak ogólna nota w moich oczach jest niestety licha. Jest
    takie przysłowie o beczce miodu i łyżce dziegdziu...

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com