  • 1. Data: 2005-06-20 11:27:23
    Temat: Który bank nie pobiera wysokich prowizji...
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    za przelewy do UE walutowe z konta firmowego?

    --
    OGONek~

  • 2. Data: 2005-06-21 06:57:35
    Temat: Re: Który bank nie pobiera wysokich prowizji...
    Od: Suriv <s...@n...gazeta.pl>

    w <news:d9696r$ril$1@pippin.nask.net.pl>
    OGONek~ napisa?[a]:

    > za przelewy do UE walutowe z konta firmowego?

    Multibank pobiera za przelew zagraniczny 1zl za zleceneie przelewu +
    5 zl za swift + 0.20% kwoty przelewu min. 20 zl maksymalnie 200 zl!

    Niewiem czy to wogole jest oplacalne... lepiej posluzyc sie paypalem ktory sie w
    polsce otworzyl...

    Jesli sie myle, to sie myle...

    Pozdrawiam
    Suriv
    www.smsy.kulak.pl
    www.bankier.pl/sp/suriv
    449

  • 3. Data: 2005-06-21 08:06:31
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Suriv" <s...@n...gazeta.pl> napisał w

> [...]
    > 5 zl za swift + 0.20% kwoty przelewu min. 20 zl maksymalnie 200 zl!
    > Niewiem czy to wogole jest oplacalne... lepiej posluzyc sie paypalem

    Wiem bo właśnie robię przez MB, ale dostałem info że można to zmiejszyć
    przez zagraniczne banki w Polsce. Do tej pory nie udało mi sie takiego
    znaleźć.

    --
    W.

  • 5. Data: 2005-06-21 11:14:33
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Niewiem czy to wogole jest oplacalne... lepiej posluzyc sie paypalem ktory sie w
    >polsce otworzyl...
    >
    >Jesli sie myle, to sie myle...

    Jasne, i zaplacic minimum 1,9% od platnosci karta i dac sie przyciac
    na przewalutowaniu...

    Pzdr.
    Lack

  • 4. Data: 2005-06-21 11:14:33
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Wiem bo wła?nie robię przez MB, ale dostałem info że można to zmiejszyć
    >przez zagraniczne banki w Polsce. Do tej pory nie udało mi sie takiego
    >znaleĽć.

    Przejzyj jeszcze oferte Nordei, moze maja ciut taniej (nie pamietam
    juz).

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-06-21 11:36:28
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "K.N." <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jasne, i zaplacic minimum 1,9% od platnosci karta i dac sie przyciac
    > na przewalutowaniu...

    W NORDEi jest min 40 zl wiec niech spadaja na drzewko.
    Chodzi mi o to ze nie mam ochoty placic za _NIC_ za kazdym razem 25 czy
    wiecej zlotych.
    Place za kilkanascie FV miesiecznie i to juz jest konkretna kwota.
    Po prostu nie rozumiem za co sa pobierane te prowizje. Wystarczy ze
    sprzedaja mi walute po kursie kupna. Tu juz tna pieniadze. Mysle ze jakos
    tych polskich zlodziei mozna obejsc (taki mialem cynk od pracownicy jednego
    z bankow) ale nie moge znalezc drogi.

    Kuriozum już jest to że w oddziale banku placisz prowizje za wplate na konto
    kogos w tym oddziale i ze stawiki dla firm sa jeszcze wyzsze.