    From: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Który bank nie pobiera wysokich prowizji...
    Date: Tue, 21 Jun 2005 13:36:28 +0200

    Użytkownik "K.N." <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:m7tfb1tvfmf7vi03ud4nr4q9m898p0hbfs@4ax.com...
    > Jasne, i zaplacic minimum 1,9% od platnosci karta i dac sie przyciac
    > na przewalutowaniu...

    W NORDEi jest min 40 zl wiec niech spadaja na drzewko.
    Chodzi mi o to ze nie mam ochoty placic za _NIC_ za kazdym razem 25 czy
    wiecej zlotych.
    Place za kilkanascie FV miesiecznie i to juz jest konkretna kwota.
    Po prostu nie rozumiem za co sa pobierane te prowizje. Wystarczy ze
    sprzedaja mi walute po kursie kupna. Tu juz tna pieniadze. Mysle ze jakos
    tych polskich zlodziei mozna obejsc (taki mialem cynk od pracownicy jednego
    z bankow) ale nie moge znalezc drogi.

    Kuriozum już jest to że w oddziale banku placisz prowizje za wplate na konto
    kogos w tym oddziale i ze stawiki dla firm sa jeszcze wyzsze.