  • 1. Data: 2005-06-20 10:23:17
    Temat: Nowości w usłudze BZWBK24 internet
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Od dzisiaj sporo nowych uslug w systemie bankowosci internetowej BZ WBK.
    Ciekawe jest zwlaszcza to:
    Nowe powiadomienia w usłudze Alerty24.
    Klienci posiadający kartę kredytową i korzystający z usługi Alerty24, to
    mogą otrzymywać przesyłane powiadomienia o wygenerowaniu zestawienia
    transakcji dla karty kredytowej. Zawierają one informacje o terminie spłaty,
    saldzie zadłużenia i całkowitej należności minimalnej.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,12039

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-20 10:23:44
    Temat: Re: Nowości w usłudze BZWBK24 internet
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:d965hp$hn5$1@news.onet.pl...
    > Od dzisiaj sporo nowych uslug w systemie bankowosci internetowej BZ WBK.
    > Ciekawe jest zwlaszcza to:
    > Nowe powiadomienia w usłudze Alerty24.

    A czy sa juz przelewy zagraniczne ??

  • 3. Data: 2005-06-20 10:34:46
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-20 12:23, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > /ciach/
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,12039

    Takie trosze OT do Amry - ten kolor odnośników na nowej stronie głównej
    http://prnews.pl jakoś mi zupełnie nie podchodzi ;-) Może warto pobawić
    się stylami dla odnośników? :-)

    Gree

  • 4. Data: 2005-06-20 14:32:36
    Od: "Chris Es" <r...@w...pl>

    > A czy sa juz przelewy zagraniczne ??

    Jasne, ze tak - juz od pwenego czasu.
    Ale koszty gtych przelewow - skandaliczne.
    Chcesz przelac np. 100 E, plac - 150 zl.
    Ten bank - to w ogole - frontem do klienta z wymyslaniem oplat - a jazke.
    A uwazaj na niezamawiane wyciagi, przysylaja je bez zamowienia, np. a 4 zl.

  • 5. Data: 2005-06-20 14:33:25
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Chris Es" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    WBK.

    > Jasne, ze tak - juz od pwenego czasu.
    > Ale koszty gtych przelewow - skandaliczne.
    > Chcesz przelac np. 100 E, plac - 150 zl.

    Nieslychane ! :-)
    Toz to bank irlandzki :-)
    A z Irlandii taki przelew - recznie wypelniany InterPay - jest za darmo a
    idzie 3 dni .......
    Sadzilem ze w Polsce bedzie tak samo :-(

    AO

  • 6. Data: 2005-06-20 14:40:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Artur O. wrote:
    > A z Irlandii taki przelew - recznie wypelniany InterPay - jest za
    > darmo a idzie 3 dni .......
    > Sadzilem ze w Polsce bedzie tak samo :-(

    W BZ WBK bardzo podobnie. Tani przelew idzie tez 3 dni. Kosztuje od 0,5 do 1
    zl - w zaleznosci od posiadanego konta.
    Taki zwykly przelew, co gdzie indziej kosztuje np 50 groszy, albo jest
    bezpaltny, to w zielonym banku kosztuje "ledwie" 1,5 zl. Zenada :) W sumie
    jak ktos robi troche przelewow to mu wyjdzie najdrozsze konto. To juz w
    Pekao SA przelewy sa za free

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-06-20 15:21:09
    Temat: Re: Re: Nowości w usłudze BZWBK24 internet
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2005 16:40:13 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisal/a:

    >to juz w Pekao SA przelewy sa za free
    no niby w BZWBK przelewy tez mogą być za free .....tylko trzeba płacić
    16zł /miesiąc (i wtedy będa bezpłatne takze te składane w
    oddziałach, wypłaty gotówki w oddziale, karta VE, zlecenia stałe,
    polecenia zapłaty) nie trzeba deklarować żadnych wpływów "wystarczy"
    płacić te 16zł..

    --
    Krzysztof Lerski

  • 8. Data: 2005-06-20 16:01:22
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > płacić 16zł /miesiąc (i wtedy będa bezpłatne takze te składane w
    > oddziałach, wypłaty gotówki w oddziale, karta VE, zlecenia stałe,

    To tak jak w PekaoSA, tylko sporo drożej ;)

    > nie trzeba deklarować żadnych wpływów "wystarczy"
    > płacić te 16zł..

    To nawet logiczne. Najdroższe konto, czyli jeszcze musisz zadeklarowć, że
    Cię na nie stać. ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2005-06-20 19:56:34
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2005 18:01:22 +0200, Maciej Loret napisal/a:

    > To tak jak w PekaoSA, tylko sporo drożej ;)
    Drożej, ale nie znalazłem, że w Pekao bezpłatne sa także przelewy
    złożone w oddziale (jesli takie sa komus potrzebne)(a kosztuja podobno
    4zł)
    > To nawet logiczne. Najdroższe konto, czyli jeszcze musisz zadeklarowć,
    > że Cię na nie stać. ;)))
    ale ostatnio zielony bank nie stosuje tej logiki;)

    --
    Krzysztof Lerski

  • 10. Data: 2005-06-20 20:01:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Drożej, ale nie znalazłem, że w Pekao bezpłatne sa także przelewy
    > złożone w oddziale (jesli takie sa komus potrzebne)(a kosztuja podobno
    > 4zł)

    Szerze mówiąc nie wiem. A tak przy okazji - na cholerę ta opcja potrzebna?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret