  • 1. Data: 2002-12-27 14:13:47
    Temat: Gdzie kredyt na budowe domu?
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Witam Panstwa,

    Chcialem sie zapytac o kredyt na budowe domu, podejrzewam, ze sa tutaj
    odpowiedni fachowcy, ktorzy mi pomoga...
    Chodzi mi gdzie najkorzystniejszy kredyt, jakie warunki, itd...

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2002-12-28 09:00:56
    Temat: Re: Gdzie kredyt na budowe domu?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > odpowiedni fachowcy, ktorzy mi pomoga...
    > Chodzi mi gdzie najkorzystniejszy kredyt, jakie warunki, itd...

    Polecam Kredyt Bank. Popatrz na wcześniejsze dyskusje na tej liście (listopad,
    grudzień). Tensor1.

  • 3. Data: 2002-12-28 21:36:12
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Ludziska, nie przepłacajcie.
    jak kredyt na dom/mieszkanie to tylko w banku hipotecznym. Odsetki w złotych
    tylko 8,5% rocznie , we Frankach Szwajcarskich całe 3,26% rocznie !!!.
    Prowizja za rozpatrzenie wniosku 2,5% (negoc.) Taniej nie było i już nie
    będzie. Jest jedno ale. Potrzebne jest zabezpieczenie w postaci hipoteki.
    Jeśli domu jeszcze nie ma to trzeba znaleźć inną nieruchomość z czystą
    hipoteką.
    Warto nawet zamienić kredyt uzyskany w innym banku. Mój znajomy miał kredyt
    w BPH/PBK w CHF na 20 lat oprocentowanie LIBOR + 5%, kwota ok. 150 tys. zł.
    Zamienił go na mój kredyt, tj. LIBOR + 2,5%, razem 3,26%. Teraz płaci 790 zł
    na miesiąc zamiast ponad 1000 zł jak przedtem. Po opłaceniu wszystkich
    kosztów zaoszczędzi ok. 40.000 zł. Jak by ktoś był zainteresowany
    wyliczeniami to zapraszam. Proszę o podanie mailem kwoty kredytu, długości
    kredytowania ew. wysokości raty. Także czy w walucie CHF, EURO,USD, czy PLN.
    Pozdrawiam Yerry. (j...@g...pl)

  • 4. Data: 2002-12-29 09:40:57
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > kredytowania ew. wysokości raty. Także czy w walucie CHF, EURO,USD, czy PLN.

    Nie wiem co rozumiesz przez bank hipoteczny. Twoja propozycja w PLN jest jednak
    znacznie mniej atrakcyjna niz w Kredyt Banku. Dlatego też pozwole sobie ją
    przypomnieć. Oprocentowanie 7,65% lub 8,15% (wkład własny powyżej 40% lub
    powyżej 20%), prowizja 0,9%. Tensor1.