eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :) › Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)
  • Data: 2014-12-17 13:18:55
    Temat: Kronika mojej walki o prepaid PKO Junior :) czyli ciekawostka która może zaciekawić pana Macierzyński ego :)
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    przedwczoraj złożyłem reklamację o treści:

    Numer zgłoszenia 124B019CC
    Typ zgłoszenia Reklamacja
    Kategoria zgłoszenia Karty obciążeniowe/przedpłacone
    Podkategoria zgłoszenia Wydawnictwo kart i wysyłka PIN
    Treść zgłoszenia

    Jestem klientem PKOBP, posiadam ROR z dostępem iPKO.
    15-12-2014 w 14/O we Wrocławiu próbowałem kupić DLA SIEBIE kartę
    przedpłaconą PKO Junior (pomimo że nie otwierałem rachunku PKO
    Junior dla niepełnoletniego dziecka a nawet nie mam niepełnoletniego
    dziecka).Powołałem się na FAQ dostępne
    pod adresem www.pkobp.pl/junior/karty-pko-junior/najczestsze-pyt
    ania/
    gdzie bank na drugiej pozycji zamieszcza pytanie i odpowiedź
    wyraźnie wskazując że wystarczy mieć ROR z dostępem iPKO. Na tej
    podstawie wnioskowałem o wydanie DLA MNIE (osoby pełnoletniej)
    prepaida z `oferty dziecięcej`. Doradca (imię i nazwisko) po
    konsultacji z kierownikiem placówki ODMÓWIŁA wydania prepaida.

    Oczekuję pisemnej odpowiedzi pocztą polską na znany bankowi
    adres korespondencyjny, zawierającej wyraźną dyspozycję,
    aby dowolny pracownik dowolnego oddziału PKOBP w Polsce,
    któremu okażę Waszą pozytywną pisemną odpowiedź na reklamację
    wydał mi (pełnoletniej osobie posiadającej ROR z dostępem
    iPKO, ale nie posiadającej otwartego rachunku PKO Junior dla
    swojego dziecka, a nawet nie posiadającej niepełnoletniego
    dziecka) prepaida z `dzieciecej`oferty PKO Junior.

    Z poważaniem
    imię nazwisko
    ===
    zobaczymy, jakie będą efekty złożonej reklamacji

    podsumowanie: widzę że pracownicy PKOBP są zdezorientowani
    i słabo przeszkoleni z zakresu oferty PKO Junior

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1