  • Data: 2014-10-28 18:12:48
    Temat: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Krokodyl:

    Przy zakładaniu konta Krokodyl powiedział mi, że po odnotowaniu
    pierwszej wpłaty (na co najmniej 1500 plnów) zaliczać będzie
    premiowane przelewy za media. Dziś wycofał się z tego i twierdził,
    że tak nie mówił. Aby było jasne -- pamiętam, że tak właśnie
    (i to ten właśnie egzemplarz) mówił. :)

    %% za przelewy premiowane mają być odliczane dopiero od lstopada.
    Szkoda, bo już polałem za to i za owo, ale na szczęście nie
    były to przelewy takie, które mogły czekać.

    Co do wody -- Krokodyl jest w trakcie prowadzenia rozmów (ze
    swym kierownictwem) ustalających zasady uznawania opłat za wodę.

    ING:

    Przy okazji zawitałem do ING. Wg ING nie można zastrzec
    debetówki przed terminem -- zastrzeżenie doprowadzi da
    utratę tego, co istotne w tym koncie. :)

    Niestety także keszbeki (realne czy OR_len_owe bądź orle_nowe) wg
    przedstawicielki ING nie są zaliczane w poczet 2hpln zwalniających
    z opłaty miesięcznej, która pobierana jest 28 dnia miesiąca
    kalendarzowego (czyli akurat dzisiaj) za bieżący miesiąc
    kalendarzowy, czyli mijający właśnie miesiąc rozrachunkowy,
    który trwa od 29 dnia danego miesiąca kalendarzowego do
    28 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

    Jutro (być może jeszcze dziś -- wolałbym, aby tak nie było)
    będę mógł powiedzieć, czy opłata za październik została pobrana.

    Sygma:

    Odwiedziłem też Sygmę. Wczoraj po kilkunastu próbach (każda dawała
    efekt nieco mocniej zbliżony do oczekiwanego i spodziewanego
    finału -- wyraźny postęp było widać niemal po każdej kolejnej
    próbie logowania) udało się mi zalogować do swego konta a dziś
    dowiedziałem się, że bony (u mnie to bony na 100 pln) wkrótce
    będą dostępne w realu i zostaną mi wręczone po tym, jak okażę
    slipki i paragony wskazujące na dokonanie kredytówką co najmniej
    3 transakcji na łączną kwotę co najmniej 300 plnów. Wprawdzie nie
    padły słowa 'łącznie' i 'co najmniej', ale kontekst wskazywał
    właśnie na to, że tak ma być -- a nie na przykład ,,dokładnie
    3 transakcje'' czy ,,trzy transakcje na co najmniej 300 plnów każda''. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'