  • 1. Data: 2003-11-08 12:17:46
    Temat: Re: mBank - pilne - nowa karta
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    X...@1...0.0.1,
    _Normanos_ <n...@w...SPAM-SUXX.pl>:

    > lecz niestety nie umiem znalexc miejsca gdzie mam to zrobic ?!?
    >
    > karty debetowe ???
    > karty kredytowe ???
    >
    > kredytowka to nie jest, ale myslalem, ze tak z urzedu mozliwosci
    > debetu sie rowniez nie otrzymuje...

    Jesli to nie kredytowka, to jest to karta debetowa - innej mozliwosci w
    mBanku nie ma. Z debetem w rachunku nie ma to nic wspolnego.

    Poklikaj w systemie transakcyjnym albo w demo, jesli jest szybciej - na
    pewno znajdziesz opcje bez trudu.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-11-08 12:22:19
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Robert napisał(a):

> [...]
    > wspolnego.
    >
    > Poklikaj w systemie transakcyjnym albo w demo, jesli jest szybciej

    dziekuje. znalazlem. po prostu napis "debetowa" mnie mocno zmylil.

    cytat z opisu tego elektrona "Dlatego cena zakupu nie może przekroczyć
    sumy dostępnych środków - nie można zrobić debetu."

    skoro nie mozna zrobic debetu to sie pogubilem i nie chcialem klikac w
    karty debetowe.. ale to zakrecone ;-)

  • 3. Data: 2003-11-08 12:25:37
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    X...@1...0.0.1,
    _Normanos_ <n...@w...SPAM-SUXX.pl>:

    > dziekuje. znalazlem. po prostu napis "debetowa" mnie mocno zmylil.

    To fajnie. Nie podalem Ci dokladniejszych instrukcji, bo nigdy tego nie
    robilem - nie mam jeszcze nowych kart. A napisalem, bo Ci sie spieszylo.

> [...]
    > sumy dostępnych środków - nie można zrobić debetu."
    >
    > skoro nie mozna zrobic debetu to sie pogubilem i nie chcialem klikac w

    To nie "wina" mBanku - taka jest utarta terminologii kart. "debetowa"
    oznacza tu, ze transakcja obciaza (debit) konto w momencie rozliczenia, i
    tyle - nie jest odroczone splacenie, nie liczy sie zaden kredyt itd.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-08 12:39:35
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    dzieki.

    a co teraz mam zrobic ze stara karta? automatycznie zostala nieaktywna?
    jej termin to 11/03 a nowa przyslali na 10/06 ;-)