  • 1. Data: 2003-11-08 07:36:57
    Temat: Inteligo - płatność ZUS/US, przelew ZUS/US
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    W koncie firmowym Inteligo są takie 4 opcje "Płatność ZUS", "Przelew
    ZUS" i to samo dotyczy przelewów do Urzędu Skarbowego. Czy mógłby mi
    ktoś łopatologicznie wytłumaczyć, co wypełnić, żeby taki przelew był
    prawidłowo zrobiony? Po co te dwie opcje do jednej operacji?

    Grzexs

  • 2. Data: 2003-11-08 09:06:03
    Temat: Re: Inteligo - płatność ZUS/US, przelew ZUS/US
    Od: g...@w...pl (Grzegorz Chmiel)

    Cześć Grzexs,

    Dnia Saturday, November 8, 2003, 8:36:57 AM, napisałeś:

> [...]
    > ktoś łopatologicznie wytłumaczyć, co wypełnić, żeby taki przelew był
    > prawidłowo zrobiony? Po co te dwie opcje do jednej operacji?

    Przelew to operacja jednorazowa, natomiast Płatność, to zapamiętane
    dane pod jakąś dowolna nazwą. Gdy ustanowisz Płatność, to w
    przyszłości nie musisz podawać nr konta, poprostu klikasz na Płatność
    np Podatek (jeśli tak wcześniej nazwałeś to) i przelew się wykonuje.
    Przy wykonywaniu normalnego przelewu zawsze trzeba podawać jednorazowy
    kod. Natomiast w Płatności podajesz kod tylko raz, podczas
    definiowania :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz