  • 1. Data: 2002-03-18 22:15:00
    Temat: Karta płatnicza pre-paid
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    Bank śląski się szczyci posiadaniem kart przedpłaconych.
    Może mi ktoś powie,dlaczego nie funkcjonują one za granicą tylko w Polsce?
    Przecież ta sama karta, na ten sam pasek chodzi za granicą,a ta-n i e.
    Andersson

  • 2. Data: 2002-03-19 06:20:10
    Temat: Re: Karta płatnicza pre-paid
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    "B.Andersson" <t...@m...pl> wrote in message
    > Bank śląski się szczyci posiadaniem kart przedpłaconych.
    > Może mi ktoś powie,dlaczego nie funkcjonują one za granicą tylko w Polsce?
    > Przecież ta sama karta, na ten sam pasek chodzi za granicą,a ta-n i e.

    Myślę, że to zależy od banku wydającego kartę. Podobnie kiedyś funkcjonowała
    karta kredytowa Pekao Partner - na karcie wyraźnie stało: VALID IN POLAND
    ONLY.

    Swoją drogą - czy ktoś z grupy wie, gdzie to siedzi? Numer karty? Może
    pierwsze 6 cyfr? A może gdzieś na pasku magnetycznym?

    MaciejK

  • 3. Data: 2002-03-19 08:22:09
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    na pasku

  • 4. Data: 2002-03-19 08:34:11
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > na pasku

    To ja drążę dalej. Partner była kartą wypukłą. Co w przypadku MO/TO/IO?
    Pasek do tego nic nie ma.

    MaciejK

  • 5. Data: 2002-03-19 08:50:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To ja drążę dalej. Partner była kartą wypukłą. Co w przypadku MO/TO/IO?
    > Pasek do tego nic nie ma.

    Chdzi oczywiscie o BIN :). Kiedys nawet chyba Kamil puscil kawalek standardu
    ISO mowiacej o nadawaniu numerow. Karta domestic powinna miec numer
    zaczynajacy sie od 59. Pewnie w przypadku tej tak nie jest, ale ona jest
    takim 'niewiadomoco' ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 6. Data: 2002-03-19 11:19:40
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    jak zwykle temat mojego pytania zmieniono odpowiedziami.Temat więc leci w
    inna stronę.
    Proszę więc o dalsze wypowiedzi o pre-paidy?
    Andersson
    Dziękuję

  • 7. Data: 2002-03-21 08:12:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 19 Mar 2002 09:22:09 +0100, qubacz <q...@2...pl> wrote:

    >na pasku

    Znaczy juz POS za granica powinien odrzucic karte na etapie odczytu
    paska i nawet nie bedzie dzwonil po autoryzacje ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl