    From: "Dareq" <d...@p...onet.pl_spam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt studencki i konto
    Date: Thu, 17 Oct 2002 14:59:13 +0200

    > To co tu piszesz to zwykle bajanie, bajubaju....
    > Rozpisz mi prosze jak odzyskac caly podatek ?
    Zapewniam Cie ze mozna. Jedynie składki ZUS nie mozna odzyskac.

    > Tak czy siak to panstwo dziala bo placimy podatki.
    > Im wiecej osob bedzie wykorzystywac sytuacje i brac co
    > im sie nie nalezy, tym wiecej bedziemy (i ty tez) placic.
    Nalezy ukrocic taka mozliwosc, likwidujac wszystkie ulgi

    > Odbierzesz sobie jeden podatek, to zaplacisz inny wiekszy,
    > w benzynie, ( ropa dla rolnikow ) wodce ( z Czech ) , chlebie ( na 3
    bochenki miesiecznie wystarczy ), powietrzu......

    Wolalbym, aby podatek wynosil np. 8 %, by przeznaczany tylko na
    wojsko,policje,utrzymanie 20 % obecnej ilosci urzednikow. Bez jakichkolwiek
    ulg.

    Skoro jednak obecnie kasa idzie na doplaty do studentow,gornikow,rolnikow
    normalne jest zeby zaplacic tego podatku najmniej.