  • 1. Data: 2006-04-03 11:24:30
    Temat: w jakim banku konto walutowe w Funtach ?
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Zamierzam wyjechać do Anglii w czerwcu, żeby nie wozić ze sobą dużej
    ilości gotówki ani tracić na kursie walutowym przy wypłacie z bankomatu,
    chciałbym założyć sobie konto walutowe w Ł w Polsce i wypłacać tę walutę
    w Londynie bez strat na kursie i przeliczniku. Jaki bank ma coś takiego?

  • 2. Data: 2006-04-03 11:41:28
    Temat: Re: w jakim banku konto walutowe w Funtach ?
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Zamierzam wyjechać do Anglii w czerwcu, żeby nie wozić ze sob? dużej
    >ilo?ci gotówki ani tracić na kursie walutowym przy wypłacie z bankomatu,
    >chciałbym założyć sobie konto walutowe w Ł w Polsce i wypłacać tę walutę
    >w Londynie bez strat na kursie i przeliczniku. Jaki bank ma co? takiego?

    Citi.

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2006-04-03 15:02:28
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Apr 2006 13:24:30 +0200, "mieszkaniec" <...@p...pl> wrote:

> [...]
    >chciałbym założyć sobie konto walutowe w Ł w Polsce i wypłacać tę walutę
    >w Londynie bez strat na kursie i przeliczniku. Jaki bank ma coś takiego?

    Potwierdzam, to co napisał K.N., a od siebie dodam jeszcze może BZ WBK
    i Millenium. Nie wiem tylko czy w tym ostatnim dostaniesz kartę do
    konta walutowego.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant