  • 1. Data: 2002-05-21 19:33:53
    Temat: Kredyt - pomocy !
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam taki problem:

    Otoz chcialbym kupic komputer na raty(kwota ok 10.000 zl), problem w tym ze
    moja renta jest dokument o przyznaniu renty jest wazny na rok i co rok
    przedluzany na nastepny rok... Wiec obecnie mam wazna do wrzesnia, pozniej we
    wrzesniu zostanie przedluzona na nastepny rok, czyli do wrzesnia 2003 roku.

    Problem w tym ze Bank nie chce przyznac kredytu na zakup komputera. O ile mam
    stale zrodlo dochodow, tylko jest one przedluzane co rok :(

    Jak mam przekonac bank, jakie dokumenty zdobyc itp. Ktory BANK moglby udzielic
    kredytu ?

    Prosze o pomoc.
    Kazda informacje sie przyda.
    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2002-05-21 20:01:48
    Temat: Re: Kredyt - pomocy !
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

> [...]
    > stale zrodlo dochodow, tylko jest one przedluzane co rok :(
    >
    > Jak mam przekonac bank, jakie dokumenty zdobyc itp. Ktory BANK moglby

    Komentarz z nieco innej paki: pecet za 10 000 to mega maszyna.
    Na oko to chyba chcesz przepłacić, chyba, że to jakis serwer graficzny...
    Pozdrowienia,
    Piotr

  • 3. Data: 2002-05-21 21:12:04
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Piotr W." wrote:

    > Komentarz z nieco innej paki: pecet za 10 000 to mega maszyna.
    > Na oko to chyba chcesz przepłacić, chyba, że to jakis serwer graficzny...

    eeee, czepiasz sie chyba, pewnie piszac "komputer" gosc mial na mysli
    wiecej urzadzen, w koncu chodzi mu o kredyt a nie o wyliczanie
    skladnikow zestawu (dobry monitor i drukarka laserowa to juz kolo 3,5
    kzl)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!