  • 11. Data: 2022-11-26 19:21:53
    Temat: Re: Kredyt odnawialny walutowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    O, a jak się tam robi przelew zdefiniowany?
    Nie znalazłem możliwości tak po prostu zdefiniowania - trzeba coś przelać.
    Może to właśnie o to chodzi?
    Hmm, choć może to odbiorcy...
    Ale w takim razie zdefiniowanych nie widziałem tam w ogóle.

  • 12. Data: 2022-11-26 22:44:54
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > Może to właśnie o to chodzi?
    > Hmm, choć może to odbiorcy...
    > Ale w takim razie zdefiniowanych nie widziałem tam w ogóle.

    Robiłem przelewy na dwa konta i one się jakoś zapisały.
    To się wyświetla w momencie wyboru przelewu i sam system tworzy jakiś
    skrót do tego i nazwałem tak nieszczęśliwie, że widzę takie same znaki
    i nie wiem który wybrać, żeby przelać tam gdzie chcę.
    Nie wiem czy to zdefiniowane przelewy czy odbiorcy, ale jak klikam
    Geld ueberwiesen to wyskakują 2 opcje, które wcześniej wykonywałem
    i które można wybrać.