  • 1. Data: 2003-07-11 09:48:43
    Temat: Kredyt odnawialny - Mbank
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Jaką maksymalną wartość można wziąść jako kredyt odnawialny w mbanku ?
    Załóżmy, że na rachunek e-konto wpływa co miesiąc ok 700-800 PLN zatem o
    jaką kwotę kredytu mogę się starać ?
    Od jakich czynników to zależy i na jakiej zasadzie odbywa się spłata
    zadłużenia ?

  • 2. Data: 2003-07-11 10:09:00
    Temat: Re: Kredyt odnawialny - Mbank
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Jaką maksymalną wartość można wziąść jako kredyt odnawialny w mbanku ?
    > Załóżmy, że na rachunek e-konto wpływa co miesiąc ok 700-800 PLN zatem o
    > jaką kwotę kredytu mogę się starać ?

    Zadzwoń na mLinię, albo sprawdź tu
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/kredyt/formularz.p

    > Od jakich czynników to zależy i na jakiej zasadzie odbywa się spłata
    > zadłużenia ?

    Są wpływy na konto, to częściowo się spłaca saldo ujemne, nie ma, to się nie
    spłaca. Co miesiąc płacisz odsetki.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik