  • 1. Data: 2003-07-11 08:28:49
    Temat: KK [mBank]
    Od: "bEtap" <b...@n...us>

    Mam karte KK mBanku - czy limit kredytowy dotyczy jednego cyklu
    rozliczeniowego czy lacznego ze dwoch okresow - dokladne :
    mam limit 5200, cykl rozliczeniowy 8 - obecnie mam 4900 kredytu do
    spalacenia do dnia 22 (oczywiscie splace 22) - czy moge dzisiaj zrobic
    zakupy powyzej 300 zl ?

  • 2. Data: 2003-07-11 08:44:57
    Temat: Re: KK [mBank]
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bEtap wrote:
> [...]
    > mam limit 5200, cykl rozliczeniowy 8 - obecnie mam 4900 kredytu do
    > spalacenia do dnia 22 (oczywiscie splace 22) - czy moge dzisiaj

    Chyba nie. Do 22 maja sie pojawic pieniadze na rachunku. Rozliczenie
    jest 22go w nocy. Hmmm a tu weekend...
    Zadzwon i zapytaj sie i ewentualnie splac via mLinka recznie -
    bedzioesz mial odnowiony limit. (wiuem jakos to dziwne - ale w sumie
    GP jest dluzszy ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-11 09:16:28
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bEtap" <b...@n...us> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam limit 5200, cykl rozliczeniowy 8 - obecnie mam 4900 kredytu do
    > spalacenia do dnia 22 (oczywiscie splace 22) - czy moge dzisiaj zrobic

    Nie, przekroczysz przyznany limit. Najprawdopodobniej bedziesz mogl dokonac
    zakupu, lecz bank obciazy Cie dodatkowo odpowiednia oplata za przekroczenie
    limitu. Wszak na tym banki zarabiaja wydajac ludziom KK z dlugim GP.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2003-07-11 09:22:45
    Od: "bEtap" <b...@n...us>

> [...]
    przekroczenie
    > limitu. Wszak na tym banki zarabiaja wydajac ludziom KK z dlugim GP.

    A to dranie wymuszaja na mnie wczesniejsza splate kredytu albo zakup zwyklym
    electronem.
    Trzeba sie postarac o podwyzszenie limitu. Ciekawe jak sobie daja rade osoby
    majace po 1000-2000 limitu kredytowego ;-)

  • 5. Data: 2003-07-11 09:36:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bEtap wrote:
> [...]
    > Trzeba sie postarac o podwyzszenie limitu. Ciekawe jak sobie daja
    > rade osoby majace po 1000-2000 limitu kredytowego ;-)

    eee spokojnie :)
    Zawsze przeciez mozesz wczesniej splacic i miec limit od poczatku :)

  • 6. Data: 2003-07-11 09:53:17
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:belv8i$jk7$1@news.onet.pl...

> [...]
    przekroczenie
    > limitu. Wszak na tym banki zarabiaja wydajac ludziom KK z dlugim GP.

    przykladowo jesli przekroczy o 100 zl to zaplaci np circa 30 zeta kary ale w
    oparciu o stan z konca okresu rozliczeniowego...
    do tego czasu moze miec przekroczony i nadwyzke uregulowac dzien przed
    generowaniem zestawienia
    w moim banku zadzialal taki sposob...
    a jak w mBanku...moze byc inaczej

  • 7. Data: 2003-07-11 12:36:57
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    osoby
    > majace po 1000-2000 limitu kredytowego ;-)

    Używam 3 KK bo na podwyższenie limitu nie mam szans.

  • 8. Data: 2003-07-11 12:45:51
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Używam 3 KK bo na podwyższenie limitu nie mam szans.

    Ale to z drugiej strony chyba troszke kosztuje - i przez to staje sie malo
    oplacalne (jezeli wogole) ?

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2003-07-11 12:48:55
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bemb36$s72$1@pippin.warman.nask.pl...

    > osoby
    > >
    > Używam 3 KK bo na podwyższenie limitu nie mam szans.

    Mi niestety nie przyznali trzeciej, bo poza dwoma KK mam jeszcze dwa
    rachunki debetowe. Dostalem propozycje rezygnacji z jednego w zamian za KK z
    opolowe nizszym limitem :-))))
    Zachowali sie jakbym chcial zyc na ich drogi kredyt z KK. Zrozumiale, ze nie
    skorzystalem.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 10. Data: 2003-07-11 13:29:57
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bembii$srj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale to z drugiej strony chyba troszke kosztuje - i przez to staje sie
    malo
    > oplacalne (jezeli wogole) ?

    Trzecia bezpłatna z BPH-PBK na podstawie 100% spłat z poprzednich