    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na zakup ziemi rolnej
    Date: Thu, 24 May 2007 23:33:56 +0200

    > Nie powinno być problemu. Chętnie pomogą doradcy z hipotecznekredyty.com.
    > Proszę umówić się z doradcą. Nie musisz już porównywać ofert banków sam.
    > Korzystanie z usług doradczych jest bezpłatne a dodatkowo zyskujesz
    > profesjonalną obsługę.

    a doradca wskaze bank, ktory oferuje mu najwyzsza prowizje ;-(

    w rankingu expandera wygral Deutsche Bank, ale doradcy tej firmy nie
    polecaja tego banku, gdyz....oferuje on niskie prowizje dla doradcow
    zewn. zdecydowanie bardziej wola oni zaproponowac GE Money Bank lub mBank

    rozmawialem z wieloma doradcami z roznych firm i wyszlo mi, ze jezeli
    chce miec mozliwosc skorzystania z dobrego i taniego kredytu to bank
    musze znalezc sam...

    --
    pozdr.
    RobertS