  • 1. Data: 2003-08-02 12:22:06
    Temat: Kredyt na kupno mieszkania dla emeryta
    Od: "a" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    jak oceniacie szansę znalezienia banku, który udzieli emerytom (ok. 60 lat)
    kredytu na zakup mieszkania z gwarancją jego spłaty przez ich dzieci?

    Pozdrowienia

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-08-02 13:09:32
    Temat: Re: Kredyt na kupno mieszkania dla emeryta
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "a" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > jak oceniacie szansę znalezienia banku, który udzieli emerytom (ok. 60
    lat)
    > kredytu na zakup mieszkania z gwarancją jego spłaty przez ich dzieci?

    z tego co wiem to bank okresla max. czas kredytu
    mniejwiecej w formie: 60 (lub 65) lat minus wiek kredytobiorcy co daje ilosc
    lat kredytowych

    probujac wziasc kredyt wspolnie z rodzicami max. czas kredytowania
    zostal ograniczony przez wiek rodzicow.

    pozdro
    SirmarK