  • 1. Data: 2003-10-08 21:12:00
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - pytania ?
    Od: "Bartek" <b...@p...fm>

    Witam
    Zamierzam kupić mieszkanie i muszę wziąć kredyt, niestety dziedzina finansów
    i ekonomi to dla mnie czarna magia.
    Chciał bym się dowiedzieć w jakim banku najlepiej brać kredyt i w jakiej
    walucie, co możecie polecić a co nie warto.
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-10-09 07:26:35
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - pytania ?
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Bartek" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chciał bym się dowiedzieć w jakim banku najlepiej brać kredyt i w jakiej
    > walucie, co możecie polecić a co nie warto.

    Pytanie które stawiasz ma zbyt wiele zmiennych i nie znamy twoich
    preferencji. Mozesz isc do bezplatnego doradcy finansowego, który w czasie
    rozmowy doradzi ci. Moze to byc np. Expander, ale ich rady przyjmuj z
    rezerwa.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 3. Data: 2003-10-09 08:28:38
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    sprawdz http://groups.google.pl/

  • 4. Data: 2003-10-09 10:02:32
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qubacz" <q...@2...pl> napisał w wiadomości
    > sprawdz http://groups.google.pl/

    To jakas pomylka - oni nie daja kredytow :-(

    Pozdro

    Maseł

    P.S. MSPANC

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 5. Data: 2003-10-09 10:09:58
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chciał bym się dowiedzieć w jakim banku najlepiej brać kredyt i w jakiej
    > walucie, co możecie polecić a co nie warto.

    IMHO: PLN w PKO BP :-))

    Pzodrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-10-13 11:49:54
    Od: "Dario" <d...@w...pl>

    Ja tam sugeruję zwrócić uwagę na możliwość bezprowizyjnej wcześniejszej
    spłaty kredytu bez ogranicznika wysokościa kwoty takiej nadpłaty
    (na pewno Kredyt Bank i chyba Multi Bank, jeżeli kredyt jest na więcej niż
    30tyś to może mBank) - zapewne sa jeszcze inne ale te maja dodatkowo jedne z
    najniższych oprocentowań na PLN (to umożliwi jak najszybszą spłatę kredytu).
    Ponadto sa jeszcze średnio wysokie opłaty dodatkowe. Sugeruje ponadto
    zwrócić uwagę na fakt w jakiej części jesteś sam w stanie sfinansować zakup.
    Najlepiej by było gdybyś brał kredyt na mniej niż 50% wartości zakupywanego
    mieszkania.
    Przygotuj się na dosyć wysokie koszty dodatkowe (ubezpieczenia,
    rzeczoznawca-ten jest dosyć drogi itp) - takie informacje najlepiej jest
    uzyskać w banku - trzeba być dociekliwym...