  • 1. Data: 2003-10-08 20:07:00
    Temat: Re: czy grozi nam argentyna
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    07 Oct 03 22:51, Krzysztof Halasa pisal do All:

    KH> ??? Nie przypominam sobie takich rzeczy, chyba ze masz na mysli Gierka
    KH> czy cos wczesniejszego, ale to zupelnie inne realia.

    Srednia rentowność 52-tygodniowyvh bonow skarbowych NBP w 1992 wynosiła ~50%

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-10-10 12:50:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> writes:

    > Srednia rentowność 52-tygodniowyvh bonow skarbowych NBP w 1992 wynosiła ~50%

    Moze zacytuje moj list:

> [...]

    ??? Nie przypominam sobie takich rzeczy, chyba ze masz na mysli Gierka
    czy cos wczesniejszego, ale to zupelnie inne realia."

    Wiec nie wiem co ma rentownosc bonow skarbowych NBP w ktorymkolwiek roku
    do kraju mlekiem i miodem plynacego, bo to, ze wlasnie tego dotyczyl
    moj komentarz, powinno byc chyba oczywiste.

    BTW: nie wiem czego teraz uzywacie w Fido, ale z cala pewnoscia
    Message-ID mojego listu, mimo ze na pierwszy rzut oka moze tak wygladac.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH