  • 1. Data: 2007-04-19 13:01:16
    Temat: Citi pasztet - KK i konto oszczednosciowe
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Nie da sie zdefiniowac odbiorcy do przelewu z r-ku oszczednosciowego bo
    pisze ze dla KK nie ma takiej mozliwosci "definiowania odbiorcow" chodz.
    Ot cudactwo.

    reklamacja w toku.

  • 2. Data: 2007-04-19 13:10:03
    Temat: Re: Citi pasztet - KK i konto oszczednosciowe
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
    > Oj chyba się namieszało w Citi. Najlepsze jest to, że strona www Citi
    > jest prosta do bólu i teraz się zastanawiam - dlaczego? Dlatego, że
    > tak chcieli czy dlatego, że nie potrafią :)

    Lepiej zrobic strone w Flashu, na ktorej nic odszukac sie nie da ? :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-04-19 13:10:07
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

    Oj chyba się namieszało w Citi. Najlepsze jest to, że strona www Citi
    jest prosta do bólu i teraz się zastanawiam - dlaczego? Dlatego, że tak

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-04-19 13:16:26
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > Oj chyba się namieszało w Citi. Najlepsze jest to, że strona www Citi
    > jest prosta do bólu i teraz się zastanawiam - dlaczego? Dlatego, że tak
    > chcieli czy dlatego, że nie potrafią :)

    Rozmawialem z Citiphone. "Cos" tam klikneli w systemie i dziala mozna
    definiowac, pojawialo sie tez przy przelewie wybor r-ku
    Oszczednosciowego i KK oraz rozwijana lista zdefiniowanych i
    aktywowanych odbiorcow.

    Ale w zestawieniu dalej nie ma wymienionego r-ku ani jefo salda a chyba
    powinno byc ?

  • 5. Data: 2007-04-19 13:29:51
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Lepiej zrobic strone w Flashu, na ktorej nic odszukac sie nie da ? :)

    Nie no bez takich. Mi się tam www Citi podoba mimo, że przez ostatnie
    dwa lata używałem Multi, więc jak to się mówi "niby jestem
    rozpieszczony". Mi bardziej chodzi, że nie mam dostępu do historii
    Directa już od soboty i nie wiadomo kiedy będzie, dlatego mi się te
    wszystkie zmiany w Citi jakoś łączą w jedną całość.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski