  • 11. Data: 2005-08-23 15:34:51
    Temat: Re: jeszcze cos istotnego
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > no to odpowiedz pełnym zdaniem ile, bo czasem sie zdarza potrzeba
    > rożnych symulacji, to od dzisiaj bede wiedział

    kredyt 20 tys., mieszkanie hipoteczne
    wpis hipoteki umownej - 150zł
    wpis hipoteki kaucyjnej (zazwyczaj około 60% kipoteki umownej) - 90zł
    PCC1 - 39zł
    Załozenie KW - 40zł
    Zmiana właściciela w KW - 300zł

    Darek

  • 12. Data: 2005-08-23 15:46:27
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > kredyt 20 tys., mieszkanie hipoteczne
    > wpis hipoteki umownej - 150zł
    > wpis hipoteki kaucyjnej (zazwyczaj około 60% kipoteki umownej) - 90zł
> [...]

    Niesmialo sie wtrace...wartosc nieruchomosci to 80 tys., krecha w banku to
    20 tys. A wlasciwie 70 tys. dom 10 tys. garaz. Dwa akty notarialne.
    Obliczysz teraz ?

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 13. Data: 2005-08-23 17:37:00
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Niesmialo sie wtrace...wartosc nieruchomosci to 80 tys., krecha w banku to
    > 20 tys. A wlasciwie 70 tys. dom 10 tys. garaz. Dwa akty notarialne.
    > Obliczysz teraz ?

    Sprawdzasz mnie?
    Kredyt 20tys.
    Hipoteka umowna - 150zł, kaucyjna około 90zł (kredyt w PLN bo w walucie ciut
    taniej)

    Dom 70tys
    Podatek od sprzedaży 1498zł
    Taksa notarialna - 1150 + VAT 253
    Wpis wlasciciela do KW 960zł

    Garaz 10tys.
    Podatek od sprzedaży 214zł
    Taksa notarialna - 350 + VAT 77
    Wpis wlasciciela do KW 160zł

    Jak nie ma założonej KW to od każdej zalożonej KW sąd kosi 40zł

    Darek

    Ps. zastrzegam sobie prawo do pomyłki :))

  • 14. Data: 2005-08-23 18:36:41
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    > Sprawdzasz mnie?

    _Absolutnie_, po prostu pytam. Dziekuje.

    > Ps. zastrzegam sobie prawo do pomyłki :))

    Jak duzej ? :)

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 15. Data: 2005-08-23 18:39:05
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

> [...]
    >>
    > Sprawdzasz mnie?
    > Kredyt 20tys.
    > Hipoteka umowna - 150zł, kaucyjna około 90zł (kredyt w PLN bo w walucie

    BTW, mi notario wyliczyl 4200, wiec roznica niewielka.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 16. Data: 2005-08-23 20:21:08
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Jak duzej ? :)

    To tylko po to byś mnie nie zaskarżył do sądu o szkody moralne :)))

    Darek

  • 17. Data: 2005-08-24 14:09:01
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy...
    Od: "Elvis" <n...@n...tpi.pl>

    > chcesz z taką kwotą miasto budować ?

    Jakie miasto? To tylko 20 milionów zł, pewnie duży blok mieszkalny :)

  • 18. Data: 2005-08-24 19:47:59
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Elvis" <n...@n...tpi.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie miasto? To tylko 20 milionów zł, pewnie duży blok mieszkalny :)

    w systemie gospodarczym za 100 000 można coś tam wybudować więc na wioske domków
    starczyłoby :-)