  • 1. Data: 2010-05-25 11:36:45
    Temat: Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Chyba kazdy bank wymaga ubezpieczenia na zycie przy zaciaganiu KH.

    W regulaminach roznych bankow czytalem ze nie musi to byc ubezpieczenie
    kupione w danym banku, moze byc prywatne, ale trzeba dokonac cesji takiego
    ubezpieczenia.

    Czy oznacza to ze jesli pracodawca oplaca mi ubezpieczenie grupowe, i ja
    wpisze bank jako glownego uposazonego to dla banku bedzie to wystarczajace?

    Ktos z Was mial juz moze taki przypadek i bank zadowolil sie ubezp. grupowym
    w pracy?

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2010-05-25 17:24:29
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 25 May 2010 11:36:45 +0000 (UTC), "Sinus"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Czy oznacza to ze jesli pracodawca oplaca mi ubezpieczenie grupowe, i ja
    >wpisze bank jako glownego uposazonego to dla banku bedzie to wystarczajace?

    raczej nie - zworc uwage na jakie kwoty ejstes ubepzieczony w pracy,
    a na jakie chce bank :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2010-05-25 19:07:22
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Cyb wrote:
    > raczej nie - zworc uwage na jakie kwoty ejstes ubepzieczony w pracy,
    > a na jakie chce bank :)

    Kredyt - 300.000, ubezpieczenie grupowe w pracy - 500.000, bank (DB) nie
    wymaga zadnego ubezpieczenia na zycie...

    Wieslaw

  • 4. Data: 2010-05-25 19:11:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chyba kazdy bank wymaga ubezpieczenia na zycie przy zaciaganiu KH.

    mylna teza, nie każdy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-05-25 19:40:51
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 25 May 2010 21:07:22 +0200, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

    >Kredyt - 300.000, ubezpieczenie grupowe w pracy - 500.000, bank (DB) nie
    >wymaga zadnego ubezpieczenia na zycie...

    1. raczej napisal, ze bank wymaga JAKIEGOS ubezpieczenia na zycie.
    2. nie wiemy jaki ma kredyt a na ile jest ubezpieczony, dlatego
    zwrocilem mu na to uwage bo nie zawsze jest tak, ze kwota
    ubezpieczenia na zycie per osoba jest wyzsze, niz kwota kredytu...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2010-05-25 20:51:36
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):
> [...]

    W moim przypadku ubezp. grupowe na życie to niewiele ponad 50% kwoty kredytu
    więc rzeczywiście mogą robić problem.

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2010-05-25 20:58:07
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 25 May 2010 20:51:36 +0000 (UTC), "Sinus"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >W moim przypadku ubezp. grupowe na życie to niewiele ponad 50% kwoty kredytu
    >więc rzeczywiście mogą robić problem.

    nie beda robic problemu - po prostu bedziesz sie musial ubezpieczyc na
    cala kwote kredytu. plus jest taki, ze ubezpieczyciel raczej nie
    bedzie cudowal z np. badaniami ciebie :)

    pozdrawiam,
    Cyb