  • 1. Data: 2006-08-09 12:22:29
    Temat: konto studenckie - jaki bank???
    Od: "--==sKrzeK==--" <n...@s...com>

    witam,
    chciałbym się dowiedzieć w jakim banku najlepiej otworzyć konto
    studenckie???
    Zależy mi aby:
    - prowadzenie i obsługa kart była jak najtańsza,
    - bark deklarowanych comiesięcznych wpływów,
    - obsługa przez internet,
    - tanie przelewy do innych banków (inteligo - 0,99zł)
    - może jakieś ubezpieczenie NW... lub partner Euro<26.

    co polecacie?? (raczej NIE inteligo)

    --
    --==sKrzeK==--

    Kapitalizm to niesprawiedliwy podział bogactwa.
    Komunizm to sprawiedliwy podział biedy.

  • 2. Data: 2006-08-09 12:52:33
    Temat: Re: konto studenckie - jaki bank???
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    --==sKrzeK==-- napisał(a):
> [...]
    > - obsługa przez internet,
    > - tanie przelewy do innych banków (inteligo - 0,99zł)
    > - może jakieś ubezpieczenie NW... lub partner Euro<26.

    mBank ;)?

  • 3. Data: 2006-08-09 13:14:22
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    Konto<30 w bzwbk

    podobne do tego w mBanku (prowadzenie gratis, obce przelewy 50gr), ale w
    razie potrzeby mozesz udac sie do placowki banki

    sama infolinia to czasem zbyt malo

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-08-09 14:43:53
    Od: "g" <...@...d>

    Użytkownik "--==sKrzeK==--" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > co polecacie?? (raczej NIE inteligo)

    Dowolny. Każdy ma wady i zalety.
    Zobacz BZWBK

  • 5. Data: 2006-08-10 21:49:53
    Od: "prox" <p...@2...pl>

    Witam
    Mbank ma dużo zalet Ja osobiście korzystam z mixu
    mbank+inteligo Daje to możliwość tanich przelewów ( mbank 0.5PLN) +
    największą
    liczbę bezpłatnuch bankomatów ( pko bp + wbk+ euronet ) Taki mix
    spełnia reż twoje oczekiwania no chyba że naprawde masz dosyć
    inteligo to wtedy tylko mbank ;))Dużo informacji o
    kontach różnych banków ich opisy, opłaty, itp. znajdziesz na
    http://claude.systempartnerski.pl/ możesz też wypełnić tam wniosek
    o otwarcie
    konta przez internet
    Powodzenia

  • 6. Data: 2006-08-11 01:02:55
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Aug 2006 14:49:53 -0700, prox napisal/a:
    > Taki mix
    > spełnia reż twoje oczekiwania no chyba że naprawde masz dosyć inteligo
    > to wtedy tylko mbank ;))
    zalety bzwbk nad mbank są takie:
    - oddziały
    - tansze bankomaty za granica do VE<30 (5zł)
    wady:
    - mniej bezplatnych bankomatów w kraju
    - drozsza karta do rachunku(chyba, po pierwszych dwóch latach)

  • 7. Data: 2006-08-14 18:08:29
    Od: "specjal" <s...@g...com>

    Tylko Mbank :)

    Dlaczego polecam?

    1. W duzym miescie gdzie sie da place karta (supermarkety itp)
    2. Bankomaty euronet i wbk sa dostepne - zazwyczaj w duzych centrach
    (znowu supermarkety)

    3. TANIE przelewy - 0,5zl - wiec nawet za akademik place przelewem.

    Wszytko zalatwisz przez internet lub telefon. My mlode pokolenie nie
    potrzebujemy (poki co) pani w okienku....jak sie bede staral o kredyt
    na samochod albo dom to sie pofatyguje a poki co TYLKO mbank.... i
    zaden inny :)

    ps. i odradzam jakies PKO itp - prowadzenie konta 2-3zl i duzo
    baknomatow tylko po co skoro w POLSCE można placici KARTA!!!

    ps2. kiedys w supermarkecie Leclerc kupilem zupke chinska za 78gr i
    zaplacilem karta. :)