  • 1. Data: 2013-03-12 10:18:28
    Temat: Kredyt hipoteczny na budowę domu
    Od: c...@g...com

    Witam

    Potrzebuje kredytu na budowę domu mam dochody z żoną + 1 dziecko ok 5500 netto.
    Jeszcze przed nowym rokiem marże wynosiły 1,1% teraz rosną ze względu na obniżone
    stopy ?? WTF

    może ktoś z szanownych użytkowników grupy ma namiary na jakiś "uczciwy" bank, który
    jest w stanie dać kredyt z marżą max 1,1% na 20 lat dla kwoty ok 200-220 tyś PLN ???

    dzięki
    gregor

  • 2. Data: 2013-03-12 13:42:40
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na budowę domu
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-12 10:18, c...@g...com napisał(a):
    >...namiary na jakiś "uczciwy" bank, który jest w stanie...

    HA, Ha, ha, przepraszam, MSPANC.

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-03-12 23:38:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-03-12 10:18, c...@g...com pisze:
> [...]
    jest w stanie dać kredyt z marżą max 1,1% na 20 lat dla kwoty ok 200-220 tyś PLN ???

    witam

    napisz do mnie na priva (zajmuję się kredytami hipotecznymi, robiłem już
    kredyty ludziom z pbb):
    - w jaki jesteście wieku,
    - czy macie jakieś zobowiązania finansowe (raty, kk, limity w KO)
    - inne zobowiązania np. alimenty,
    - z jakiego tytułu uzyskujecie dochody,
    - jaka jest wartość działki, na której chcecie budować?
    - jaka powierzchnia użytkowa/całkowita tego domu?

    ps
    tylko pamiętaj, aby usunąć X (iksy) z mojego adresu, ew. spróbuję sam
    się odezwać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-03-13 07:48:29
    Od: c...@g...com

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 13:42:40 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
    > W dniu 2013-03-12 10:18, c...@g...com napisaďż˝(a):

    > HA, Ha, ha, przepraszam, MSPANC.

    co w tym śmiesznego, że banki zwietrzyły interes po spadku stóp ? dla mnie nawet 1
    setna w górę jest bandytyzmem ...

    gregor

  • 5. Data: 2013-03-14 14:41:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    c...@g...com napisał(a) :
    > Witam
    >
    > Potrzebuje kredytu na budowę domu mam dochody z żoną + 1 dziecko ok 5500 netto.

    A w pieluchach (brutto) ile waży?
    MSPANC

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF