  • 1. Data: 2013-03-11 10:54:14
    Temat: Gdzie teraz płacić rachunki aby mieć zwroty (Cache Back?)
    Od: "Hals" <H...@v...pl>

    Wcześniej dobrze działał mPay i płatność np w Żabce.
    Gdzie i jak teraz płacić żeby mieć maksymalny zwrot?

    Pozdr. Hals.

  • 2. Data: 2013-03-11 12:43:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hals" <H...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Wcześniej dobrze działał mPay i płatność np w Żabce.
    > Gdzie i jak teraz płacić żeby mieć maksymalny zwrot?
    >
    > Pozdr. Hals.

    Sprytnybill-smartfon-- oplata z Mastercarda-0,97zl do kazdego rachunku

  • 3. Data: 2013-03-11 12:53:37
    Temat: Re: Gdzie teraz p?aci? rachunki aby mie? zwroty (Cache Back?)
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-03-11 12:43, Krzysztof pisze:

    > Sprytnybill-smartfon-- oplata z Mastercarda-0,97zl do kazdego rachunku

    i co ważne + konto w synku

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2013-03-11 15:31:33
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    > i co ważne + konto w synku

    czy mozecie to rozwinac?
    Konto w synku mam.

  • 5. Data: 2013-03-11 15:58:15
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 15:31, Fandi napisał(a):
    > czy mozecie to rozwinac?
    > Konto w synku mam.

    W SprytnymBillu rejestrujesz synkowego mastercarda, płacisz rachunki przez
    sprytnego (opłata 0,97 zł za jeden) i Synek zwraca 5% -> rachunki się obniżają
    o prawie 5% :) Sprytny przetrzymuje kilka dni kasę - trzeba 2-3 dni wcześniej
    zapłacić.

    --
    TrzyLinie

  • 6. Data: 2013-03-11 16:25:37
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-03-11 15:58, TrzyLinie pisze:

> [...]
    > obniżają
    > o prawie 5% :) Sprytny przetrzymuje kilka dni kasę - trzeba 2-3 dni

    Witam
    Próbowałem zapłacić rachunek za gaz (Mazowiecka spółka gazowa).
    Niestety dostaję komunikat, że rachunek nieobsługiwany.
    pozdrawiam
    liliputek

  • 7. Data: 2013-03-11 16:30:30
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 16:25:37 UTC+1 użytkownik liliputek napisał:

    > Witam
    >
    > Próbowałem zapłacić rachunek za gaz (Mazowiecka spółka gazowa).
    >
    > Niestety dostaję komunikat, że rachunek nieobsługiwany.

    Napisz do b...@s...pl żeby odblokowali to konto. Możesz też od razu przesłać
    skan faktury.

    > pozdrawiam
    >
    > liliputek

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2013-03-14 21:08:59
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    wszedlem na strone sprytnybill ale nadal nie czaję o co chodzi.
    To jest jak skycash? Przelewa im sie kase i z tego placi?
    Da sie to jakos podpiąc pod karte np. visa elektron czy trzeba robic nowa -
    np. mastercard?

  • 9. Data: 2013-03-14 21:51:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.03.2013 21:08, Fandi pisze:
> [...]
    > To jest jak skycash? Przelewa im sie kase i z tego placi?
    > Da sie to jakos podpiąc pod karte np. visa elektron czy trzeba robic

    Moze chociaz odrobina wysilku? Nie rozumiesz co wczesniej napisano?
    http://www.sprytnybill.pl/#faq
    Jak dalej nie bedziesz rozumial o co chodzi to raczej szkoda tlumaczyc.