  • 1. Data: 2005-01-27 20:06:44
    Temat: Kredyt hipoteczny/mieszkaniowy - dylematy...
    Od: "andy" <a...@t...pl>

    Witam.
    Ponieważ niespecjalnie jestem zorientowany w temacie a czytając wiadomości
    na grupie wątpliwości mam coraz więcej zwracam się z prośbą o pomoc i radę.
    Potrzebuję kredytu na zakup mieszkania na rynku wtórnym w kwocie około 100
    tys. PLN.
    Wkład własny około 70 tys. PLN.
    Okres kredytowania - jakieś 20 lat.
    Zależy mi na w miarę stałych, z góry przewidzianych ratach.
    Chciałbym mieć możliwość ewentualnej wcześniejszej spłaty kredytu.
    No i koszty jak najniższe bo jest to sprawa istotna...
    A teraz pytania:
    - jaki bank,
    - jaki kredyt,
    - w jaki sposób przeliczane stopy procentowe,
    - jaka waluta (zarabiam w PLN).

    Wszelkie sugestie i porady mile widziane.
    Pozdrawiam

    andy

  • 2. Data: 2005-01-28 15:02:29
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny/mieszkaniowy - dylematy...
    Od: e...@o...pl

    >przy kwocie kredytu 30 tys. PLN doradzam kredyt złotówkowy. Warto pytać o
    kredyt w bankach: PKO BP, BPH, Nordea, Lukas Bank. Są dwa rodaje
    oprocentowania kredytów: według stopy stałej i zmiennej. Pytaj o zalety
    poszczególnych stóp już w placówkach banków.

    pozdrawiam

    Ewela

  • 3. Data: 2005-01-28 15:06:40
    Od: e...@o...pl

    > Pardon - Ty potrzebujesz 100 tys. kredytu a nie 30 tys. PLN - możesz pytać
    o kredyt w CHF (franki szwajcarskie), ale pamiętaj o ryzyku kursowym i
    najlepiej wybierz bank, który dostosowuje wypłaty do poziomu kursu, tak abys
    przypadkiem nie stracił - Multibank, Millenium