  • 1. Data: 2005-01-27 19:38:12
    Temat: AmEx z Millennium
    Od: "Nuta" <pussel(usun_to)@nuta.do.pl>

    Witam
    Piszę pracę dyplomową na temat kart płatniczych wydawanych w Polsce. Jednym z
    ciekawych eksperymentów była karta American Express wydawana przez Bank
    Millennium. Niestety nie znalazłem w necie informacji na temat początków tej
    karty, w banku nie bardzo mogą mi pomóc, albo nie chcą. Stąd moja prośba, czy
    miał ktoś może tę kartę wydaną w pierwszej wersji? to jest końcówka 2000r. Czy
    mógłbym dostać ewentualnie scan regulaminu tej karty i umowę (oczywiście z
    zasłoniętymi danymi)? Jak się z niej korzystało?
    pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
    Kuba