  • 1. Data: 2005-01-27 18:30:19
    Temat: przelew do kanady
    Od: "kopi" <c...@w...pl>

    probowalem znalezc kogos z podobnym problemem w google
    ale niestety bezskutecznie

    interesuje mnie przelew okolo 6000$ do Kanady
    ( przelew od firmy dla firmy ) no i niestety nie moge uzyc karty :(

    jaka najtaniej i mozliwie szybko przeslac
    taka sume ? Z jakimi kosztami trzeba sie liczyc ?

    Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-01-27 22:34:17
    Temat: Re: przelew do kanady
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <3...@n...onet.pl>,
    c...@w...pl says...
> [...]
    >
    > jaka najtaniej i mozliwie szybko przeslac
    > taka sume ? Z jakimi kosztami trzeba sie liczyc ?

    Hmm.... idziesz do banku i mowisz im, ze chcesz zrobic przelew
    zagraniczny. O ile sie orientuje to jakies 80% bankow ma taka usluge.

    Nie bardzo rozumiem w czym problem

    AP

  • 3. Data: 2005-01-28 10:39:26
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

> [...]
    >
    > jaka najtaniej i mozliwie szybko przeslac
    > taka sume ? Z jakimi kosztami trzeba sie liczyc ?

    najtaniej to kupic w kantorze dolary udac sie do PKO BP wypelnic druczek
    odczekac w kolejce i gotowe
    koszt max 200 zl ale sadze ze bedzie w granicach 100 zl