  • 1. Data: 2003-07-02 12:59:15
    Temat: Czegoś nie kumam...
    Od: "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl>

    We wszystkich regulaminach oddziałów (banków) internetowych widzę dzienne
    limity wypłaty pieniędzy kartą.

    A co, jeśli mam na emaxie, ekoncie, pluskoncie czy edirectcie 20.000 i
    potrzebuję je na już albo na jutro? Jak tego rzędu kwotę wybrać?

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 2. Data: 2003-07-02 13:00:49
    Temat: Re: Czegoś nie kumam...
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > A co, jeśli mam na emaxie, ekoncie, pluskoncie czy edirectcie 20.000 i
    > potrzebuję je na już albo na jutro? Jak tego rzędu kwotę wybrać?

    Przelać do marmurka i wybrać w kasie?

    Jacek

  • 3. Data: 2003-07-02 13:05:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Boa wrote:
    > A co, jeśli mam na emaxie, ekoncie, pluskoncie czy edirectcie 20.000
    > potrzebuję je na już albo na jutro? Jak tego rzędu kwotę wybrać?

    Przelac na inne konto w marmurku (sprawdzajac wczesnej, czy nie trzeba
    czasem wyplaty takiej kwoty awizowac).

  • 4. Data: 2003-07-02 13:27:56
    Od: "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl>

    > Przelac na inne konto w marmurku (sprawdzajac wczesnej, czy nie trzeba
    > czasem wyplaty takiej kwoty awizowac).

    Czyli w ten sam dzień tego nie załatwię...jeszcze mi się nie zdarzyło, żebym
    przelał coś z emaxa do pko i doszło w ten sam dzień...
    K.

  • 5. Data: 2003-07-02 13:37:14
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Boa" napisał w wiadomości news:bdukv5$asb$1@news.mch.sbs.de...
    > We wszystkich regulaminach oddziałów (banków) internetowych widzę dzienne
    > limity wypłaty pieniędzy kartą.

    słabo widzisz np. Inteligo w opcji 3 nie ma limitu

  • 6. Data: 2003-07-02 13:39:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Boa wrote:
    > Czyli w ten sam dzień tego nie załatwię...jeszcze mi się nie
    > zdarzyło, żebym przelał coś z emaxa do pko i doszło w ten sam
    dzień...
    > K.

    Jesli wyslesz do 14 do banku, ktory od rqazu ksieguje na koncie
    wplate - dojdzie jak najbardziej

  • 7. Data: 2003-07-02 13:54:53
    Od: "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl>

    > słabo widzisz np. Inteligo w opcji 3 nie ma limitu

    2,2% czy jakoś tak...źle to oddziałuje na moją psychikę w porównaniu z np.
    ekontem ;-)

    Boa.

  • 8. Data: 2003-07-02 16:21:07
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > A co, jeśli mam na emaxie, ekoncie, pluskoncie czy edirectcie 20.000 i
    > potrzebuję je na już albo na jutro? Jak tego rzędu kwotę wybrać?

    należy mieć dużo kart, albo konto w zwykłym banku

  • 9. Data: 2003-07-02 16:56:59
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    >
    > A co, jeśli mam na emaxie, ekoncie, pluskoncie czy edirectcie 20.000 i
    > potrzebuję je na już albo na jutro? Jak tego rzędu kwotę wybrać?

    "Już" od jesieni będzie można samemu ustalać limity na kartach debetowych w
    mBanku

  • 10. Data: 2003-07-03 06:42:48
    Od: "To/\\\\/\\\\eK" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boa <b...@b...usunto.wroc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdukv5$asb$...@n...mch.sbs.de...
> [...]
    >
    > A co, jeśli mam na emaxie, ekoncie, pluskoncie czy edirectcie 20.000 i
    > potrzebuję je na już albo na jutro? Jak tego rzędu kwotę wybrać?

    Zmienić sposób myślenia i zastanowić się, czy nie można zapłacić przelewem.

    To/\\/\\eK