  • 1. Data: 2006-09-06 21:07:42
    Temat: Kredyt hipoteczny, a wojsko
    Od: " m" <m...@g...pl>

    Witam, mam pytanie. Czy poza mBank, Millenium, DOM Bank, GE Money sa jakies
    banki ktore daja kredyty hipoteczne dla osob z nieuregulowana sluzba wojskowa?

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2006-09-07 14:49:37
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, a wojsko
    Od: "martin" <m...@g...com>

    m napisał(a):
    > Witam, mam pytanie. Czy poza mBank, Millenium, DOM Bank, GE Money sa jakies
    > banki ktore daja kredyty hipoteczne dla osob z nieuregulowana sluzba wojskowa?

    mBank daje? Mi nie chcieli dac nawet karty kredytowej ani limitu w
    koncie.

    --
    pozdro
    m.

  • 3. Data: 2006-09-07 20:35:39
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > banki ktore daja kredyty hipoteczne dla osob z nieuregulowana sluzba wojskowa?

    Jesli uwazasz, ze mBank daje, to w takim razie daje kazdy bank. Sa tylko
    kwestie zabezpieczen:
    1. Podwyzszone oprocentowanie
    2. Poreczyciel
    3. Blokada srodkow na rachunku.

  • 4. Data: 2006-09-08 19:52:07
    Od: Tomasz Wrzodak <t...@g...no_spam.com>

    W dniu 2006-09-07 22:35, z...@p...onet.pl napisał(a):

    > Jesli uwazasz, ze mBank daje, to w takim razie daje kazdy bank. Sa tylko
    > kwestie zabezpieczen:
    > 1. Podwyzszone oprocentowanie
    > 2. Poreczyciel
    > 3. Blokada srodkow na rachunku.

    Z własnego doświadczenia w takiej sytuacji - mBank udziela:
    - kredyt hipoteczny (poręczenie weksli lub blokada środków)
    - kredyt w rachunku: legitymacja studencka (robili problemy, ale
    wysłałem całkiem miłego maila, że co innego wymagają wg strony, co
    innego dowiaduję się podczas rozmowy w centrum finansowym, a co innego
    wymagają za parę dni, i ostatecznie wystarczyła ważna na rok legitymacja)
    - karta kredytowa (bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń)