  • 1. Data: 2006-09-06 17:52:22
    Temat: Zmiany w mPlanach
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Nikt tego nie zauwazyl?

    Zadnego ogloszenia na stronach mBanku, a dzis patrze w harmonogram splat
    kredytu - a tu niespodzianka - kolejna podwyzka oprocentowania o 0,3%.
    Drugi raz w ciagu 3 miesiecy, czyli w sumie 0,6%. Libor w tym czasie
    poszedl w gore o ok. 0,2%. Czyzby mieli racje Ci, ktorzy mowili ze
    prezes wytrzepuje sobie z dupy wysokosc oprocentowania?

    A dodatkowo:

    "Zmiany w mPLANIE 2006.09.01

    1 września br. mBank wprowadził zmiany w sposobie naliczania
    oprocentowania kredytów hipotecznych. Zostało ono uzależnione od stawki
    LIBOR lub WIBOR. mBank rezygnuje również z pobierania weksli od Klientów
    na rzecz obowiązkoweg ubezpieczenia na życie. Zmiany dotyczą wniosków
    złożonych od 1 września br."

    Zdaje sie ze pojawila sie oplata za wczesniejsza splate:

    "Oprocentowanie i opłaty, mPLAN Hipoteczny dla Klientów indywidualnych
    [...]
    Opłaty i prowizje
    [...]
    Oprocentowanie spłat przeterminowanych
    Kredytów w PLN 18,50%
    kredytów w CHF od 5,50%
    kredytów w USD 9,80%
    kredytów w EUR 10,80%
    pożyczek w PLN 21,50%
    pożyczek w CHF od 7,80%
    pożyczek w USD 11,00%
    pożyczek w EUR 13,00%"

    Jarek

  • 2. Data: 2006-09-06 19:06:49
    Temat: Re: Zmiany w mPlanach
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:
    > "Oprocentowanie i opłaty, mPLAN Hipoteczny dla Klientów indywidualnych

    ???????????????????

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 3. Data: 2006-09-06 19:11:09
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:
    > Zdaje sie ze pojawila sie oplata za wczesniejsza splate:

    OK, przeraziłem się i o mało nie rzuciłem czymś w monitor ale to nie jest to co
    napisałeś!!!!!

    > Oprocentowanie spłat przeterminowanych
    -----------------

    Tu chodzi o opóźnioną spłatę!!!!!!!

  • 4. Data: 2006-09-07 07:40:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Jarek Dukat napisał(a):
> [...]
    > poszedl w gore o ok. 0,2%. Czyzby mieli racje Ci, ktorzy mowili ze
    > prezes wytrzepuje sobie z dupy wysokosc oprocentowania?

    no wlasnie, brak jasnych przeslanek zmian oprocentowania zaczyna sie
    mscic, dlatego odradzalem wszystkim ten bank (w kontekscie kredytu
    hipotecznego)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-09-07 17:02:28
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Jacek Popławski wrote:

    > OK, przeraziłem się i o mało nie rzuciłem czymś w monitor ale to nie jest to co
    > napisałeś!!!!!

    > -----------------
    >
    > Tu chodzi o opóźnioną spłatę!!!!!!!

    Jeny, ostatnio mam jakies problemy z czytaniem, drugi raz juz cos mi sie
    popieprzylo. Bylem pewien ze tam napisane jest "przedterminowych" :)
    Sorry za zamieszanie i za przysporzenie stresu. Cale szczescie, ze
    monitor przezyl ;)

    Jarek

  • 6. Data: 2006-09-08 19:55:01
    Od: Tomasz Wrzodak <t...@g...no_spam.com>

    W dniu 2006-09-06 19:52, Jarek Dukat napisał(a):
    > Nikt tego nie zauwazyl?
    >
    > Zadnego ogloszenia na stronach mBanku,

    Ja ogłoszenie widziałem już jakiś czas temu...

  • 7. Data: 2006-09-09 15:42:14
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Tomasz Wrzodak wrote:

    > Ja ogłoszenie widziałem już jakiś czas temu...

    Ja nie zagladam regularnie na ogloszenia, i go nie widzialem. W dniu
    podwyzki zadnej informacji o tym nie bylo.

    Jarek