    From: "Ksywka" <p...@w...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny.
    Date: Tue, 16 Aug 2005 23:42:50 +0200

    witam,
    wg mojej wiedzy moze byc ciezko z tym kredytem. wprawdzie bank w przypadku
    udzielenia ci kredytu polozy lape na mieszkaniu (znaczy sie obciazy go
    hipoteka), ale zeby ci go przyznac musisz miec udokumentowane zrodlo
    przychodow. innymi slowy musisz byc zatrudniony na czas nieokreslony lub
    prowadzic dzialalnosc od przynajmniej pol roku (jak nie dluzej). taka
    procedura jest chyba zawsze przy kwocie powyzej 20 tys zloty, a juz na pewno
    przy kredycie hipotecznym.
    pozdrawiam,
    ksywka