eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank: sposoby na potwierdzenia zlecen/przelewow ?? › Re: Kredyt Bank: sposoby na potwierdzenia zlecen/przelewow ??
    From: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt Bank: sposoby na potwierdzenia zlecen/przelewow ??
    Date: 26 Nov 2002 17:29:34 GMT
    Sender: j...@p...onet.pl@pa5.lublin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Jesienną porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik b...@p...onet.pl pisze:

    > Nieprzypadkowo uzylem slowa "sposoby". Przyzwyczailem sie do
    > niekompetencji w swoim oddziale (przemilcze jaki) - trzeba byc
    > czasem niezlym harcerzem, zeby cos zalatwic.
    >
    > Pytanie do klientow Kredyt Banku oraz do uzytkownikow KB24:
    >
    > (1) Czy po wprowadzeniu w pazdzierniku nowego systemu inform.
    > jest sposob, zeby otrzymywac z KB (nieodplatnie) potwierdzenia
    > wykonanych zlecen stalych?
    O ile wiem potwierdzeń zleceń stałych się nie wysyła.
    System Profile 5.3 jest tak zaprojektowany, że odchodzi się od
    drukowania potwierdzeń oraz przybijania na nich stempla bankowego.
    Ale to już zależy od wewnątrzbankowych procedur oraz od
    wewnątrzoddziałowej praktyki. Np większość firm wymaga potwierdzeń i
    firmom je się udostępnia pod wyciągami.

    --
    mj