  • 11. Data: 2002-11-05 22:39:02
    Temat: Re: Kredyt Bank ma zwalniać 1000 pracowników
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > To ktos ma wiecej zlych kredytow niz Pekao??(slyszalem i czytalem o 15%)

    ee to zle czytales :) Ja w dzisiajszej Rzepie wyczytalem, ze sie zmniejszylo
    z bodaj 19,7% do 19,5% (o te koncowki nie bede sie spieral ;)

  • 12. Data: 2002-11-06 07:58:41
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:aq9bmj$dco$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):
    > Poza tym - od niedawna w KB mozemy mowic o jednym wlasciieli
    > (Portugalczkach) - postanowili sie wziac do roboty.. Nowy bank beda
    > przejmowac za swoje pieniadze - a nie KB.
    Portugalczycy ? Amra nie pomyliles z BIG-iem ?No tak od razu przeniosles KBC
    z Holandii do Portugalii :>

    Pozdrawiam

    Przemek

    --
    Brak sygnaturki

  • 13. Data: 2002-11-06 08:23:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Portugalczycy ? Amra nie pomyliles z BIG-iem ?No tak od razu przeniosles
    KBC
    > z Holandii do Portugalii :>

    Kurka wodna - pomylilem :)
    Tylko, ze to Belgowie a nie Holendrzy :DDDDD

  • 14. Data: 2002-11-06 11:47:24
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:aqajd7$5i5$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Tylko, ze to Belgowie a nie Holendrzy :DDDDD
    No tak z rana przeczytalem BV zamiast NV, bywa i tak :-)

    Przemek

    --
    Pomyliłeś mnie chyba z panią Dunin. Ja rozmawiam, bo lubię rozmawiać.
    Nie płacą mi za sensację. (c) zula

  • 15. Data: 2002-11-06 19:48:02
    Od: d...@i...pl (Adam S.)

  • 16. Data: 2002-11-07 12:08:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Akurat co do BIG-u to chyba nie trafiles.
    > 1 Bank posadzany jest o stosowanie "kreatywnej ksiegowosci"

    Co to znaczy jest posadzany? Jesli mu nie udowodniono - to nie ma to
    najmniejszego znaczenia! :) Pershinga tez posadzano o to, ze jest szefem
    mafii - a byl caly czas na wolnosci ;)

    > 2.O ile dobrze pamietam to ostatnie niezle wyniki tez nie sa rezultatem
    > jakichs nadzwyczajnych sukcesow na dzialalnosci podstawoej lecz bodajze
    > wychodzeniem z OFE, czy tez inne inwestycji

    Widzisz - ja tez pisalem z pamieci, ale o ttym za chwile

    > 3. Nie slyszalem o zwolnieniach w tym banku , w zeszlym ani biezacym roku
    > /przynajmniej na wieksza skale/

    Wszystkie banki zwalniaja - ten akurat robil to wczesniej - poza tym - dalej
    sie rozwija - sioec palcowek

    > PS Pewnie slyszales, ale przypominam stranniej uzywaj argumentow, bo przez
    > takie wpadki caly dowod szlag moze trafic

    No to moje argumenty sa takie - i co obrone sie? :)

    Zysk netto grupy BIG BG po III kw. 02 wzrósł do 247,2 mln zł 16:24
    21.10.2002
    poniedziałek

    Zysk netto grupy BIG BG po trzech kwartałach 2002 roku wzrósł do 247,2 mln
    zł z 15,8 mln zł po trzech kwartałach 2001 roku - poinformował bank w
    poniedziałkowym komunikacie.
    Zysk netto banku po III kwartałach 2002 roku wzrósł do 247,2 mln zł z 20,8
    mln zł po trzech kwartałach ubiegłego roku.
    Rentowność kapitałów własnych grupy BIG (ROE) po trzech kwartałach 2002 roku
    wyniosła 21 proc. w porównaniu do 1,41 proc. po III kwartałach ubiegłego
    roku.
    Rentowność łącznych aktywów (ROA) dla grupy BIG wyniosła 1,69 proc.
    Zysk na jedną akcję (EPS) wyniósł 0,39 zł.
    Prezes BIG BG Bogusław Kott powiedział w poniedziałek, że wynik finansowy w
    trzech kwartałach został osiągnięty dzięki prowadzonej w banku
    restrukturyzacji i podstawowej działalności banku, a także sprzedaży PTE
    EGO, z której zysk netto w wyniósł 56,3 mln zł.
    "Wynik osiągnięto w bardzo trudnych warunkach, przy pogarszającej się
    płynności niektórych klientów, regresu w bankowości detalicznej. Na wynik
    miało też zdarzenie jednostkowe, czyli sprzedaż EGO" - powiedział Kott.
    Wynik z działalności bankowej po pierwszych trzech kwartałach osiągnął kwotę
    1.018,5 co oznacza wzrost o 28 proc., a skonsolidowany wynik z odsetek netto
    wyniósł 498,9 mln zł, co stanowi wzrost o 24 proc.
    Na koniec trzeciego kwartału kredyty wyniosły 10.669 mln zł, co stanowi
    wzrost o 26,2 proc.
    "Wzrost kredytów został osiągnięty dzięki porządnej segmentacji rynku,
    wzrostowi kredytów hipotecznych oraz kredytów samochodowych udzielanych
    przez pośredników kredytowych" - powiedział prezes.
    Zdaniem prezesa ewentualny udział BIG BG w konsolidacji rynku bankowego
    mógłby być możliwy po zakończeniu restrukturyzacji w banku.
    "Z mojego punktu widzenia najlepszym rozwiązaniem byłoby zakończenie
    przeprowadzonych projektów, po roku moglibyśmy się ewentualnie rozejrzeć" -
    powiedział Kott.

    http://banki.wp.pl/informujemy.html?IN[NEW_ID]=28380
    9&POD=7&b=2

  • 17. Data: 2002-11-07 12:34:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > 3. Nie slyszalem o zwolnieniach w tym banku , w zeszlym ani biezacym roku
    > /przynajmniej na wieksza skale/

    Dla przypomnienia :)

    "W BIG BG zwolnienia grupowe po połączeniu BIG z Bankiem Gdańskim objęły w
    ciągu 2 lat ok. 1500 osób. Poza odprawami wynikającymi z ustawy bank nie
    zapewnił im wówczas dodatkowych osłon. Obecnie bank ponownie rozpoczął
    procedurę zwolnień grupowych w związku z trwającą reorganizacją. Urzędy
    pracy zostały powiadomione, że BIG BG zamierza zwolnić do 15 proc.
    zatrudnionych (ok. 900 osób). Tym razem bank uzgodnił ze związkami
    zawodowymi zasady pakietu osłonowego. Przewiduje on odprawy będące
    wielokrotnością wynagrodzeń, uzależnione od stażu pracy, dodatkowo pokrycie
    kosztów szkoleń, spłaty zobowiązań wobec zakładowego funduszu świadczeń
    socjalnych i specjalne odprawy dla osób, którym pozostały 2 lata pracy do
    osiągnięcia wieku emerytalnego."

    http://arch.rp.pl/a/rz/2001/06/20010601/200106010052
    .html?k=&t=2000010820021
    107

    Czyli??? ;)

  • 18. Data: 2002-11-07 12:40:41
    Od: d...@p...onet.pl

    > Dla przypomnienia :)
    >

    > Czyli??? ;)

    Touche :)
    Adam

  • 19. Data: 2002-11-09 15:51:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 7 Nov 2002 13:08:31 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński" >

    >Wszystkie banki zwalniaja - ten akurat robil to wczesniej - poza tym - dalej
    >sie rozwija - sioec palcowek

    W Poznaniu wlasnie zniknely dwie pLAcowki Millennium

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 20. Data: 2002-11-09 15:59:11
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:9lbqsuovub5q6ssiiooq2uc0093v64tccc@4ax.com, Wojtek Frabinski
    wrote:
    > On Thu, 7 Nov 2002 13:08:31 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński" >

    > W Poznaniu wlasnie zniknely dwie pLAcowki Millennium

    Ale nowe tez sie pojawiaja - np. nie tak dawno na OWW kolo PizzyHut.