  • 21. Data: 2004-01-07 21:22:57
    Temat: Re: Kredyt Bank
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jak to co? Mial pierdyknac. Juz nie pamietam, co obstawialem, styczen,
    > czy pierwszy kwartal.

    Bartol nie wykręcaj się ;-))) Pisałeś wyraźnie o styczniu - jak w lutym KB
    nie będzie w stanie upadłości, to za karę założysz sobie konto w mbanku
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-01-07 21:23:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Ijon napisał:

    > Co wy z tym KB ?

    Jak to co? Mial pierdyknac. Juz nie pamietam, co obstawialem, styczen,
    czy pierwszy kwartal. Ale jak ma pierdyknac, to pierdyknie.

    Bartol

  • 23. Data: 2004-01-07 21:48:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Bartol nie wykręcaj się ;-))) Pisałeś wyraźnie o styczniu - jak w lutym KB
    > nie będzie w stanie upadłości, to za karę założysz sobie konto w mbanku
    > ;-)))

    O kurka. Chyba sprawdze w archiwum. ;-)

    A konto w mBanku prawie zalozylem. Najpierw dlugo sie zastanawialem, czy
    wypelnic formularz, czy wydrukowac umowy. Wybralem to pierwsze, bom
    leniwy nieslychanie. Ale poniewaz leniwy jestem, to jak zobaczylem te
    mnogosc pol na stronie, to mi sie calkiem odechcialo. No ale jake bedzie
    mus, to mus. :-P

    Bartol

  • 24. Data: 2004-01-08 10:31:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Glenn"
    > Bartol nie wykręcaj się ;-))) Pisałeś wyraźnie o styczniu - jak w lutym KB
    > nie będzie w stanie upadłości, to za karę założysz sobie konto w mbanku
    > ;-)))

    strach sie bedzie odezwać jak będziesz takie kary nakładała :-))
    *** blad ***

  • 25. Data: 2004-01-08 10:40:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > strach sie bedzie odezwać jak będziesz takie kary nakładała :-))

    Okazuje się, że Bartol sam wypełnił wniosek w mbanku ;-))) Teraz się
    zacznie! A kolega kiedy zamierza się "pomęczyć" ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2004-01-08 12:04:40
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Okazuje się, że Bartol sam wypełnił wniosek w mbanku ;-))) Teraz się
    > zacznie! A kolega kiedy zamierza się "pomęczyć" ;-))) ?

    Daj mu odetchnąć po przeżyciach z Millennium ;-)

  • 27. Data: 2004-01-08 15:22:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Okazuje się, że Bartol sam wypełnił wniosek w mbanku ;-))) Teraz się
    > zacznie! A kolega kiedy zamierza się "pomęczyć" ;-))) ?

    No jeszcze nie wypelnilem, ale bylem juz nawet na odpowiedniej stronie. ;-)

    Bartol

  • 28. Data: 2004-01-08 16:33:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No jeszcze nie wypelnilem, ale bylem juz nawet na odpowiedniej stronie.
    ;-)

    I co, i co? Jakiejś wysypki dostałeś ;-)) ? Trądu?
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2004-01-08 17:03:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > ;-)
    >
    > I co, i co? Jakiejś wysypki dostałeś ;-)) ? Trądu?
    > ;-)))

    No przeciez pisalem, ze wrodzone lenistwo kazalo mi polec po zobaczeniu
    liczby pol do wypelnienia. ;-P

    Bartol