  • 1. Data: 2005-06-21 23:07:54
    Temat: PKO Inteligo - glupie pytanie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mam pewne pytanie odnośnie dostępu PKO Inteligo do konta PARTNER w
    ramach pakietu Wspólny Cel. Może ktoś będzie wiedzieć? Boję się zadać je
    PeKaOwskiej infolinii. :-)

    Stowarzyszenie posiada pakiet WSPÓLNY CEL w PKO BP. Osobą upoważnioną do
    reprezentowania stowarzyszenia jest przewodniczący (odpowiednie
    informacje i dokumenty są w posiadaniu banku). Osoba ta jest
    zainteresowana skorzystaniem z dostępu PKO Inteligo przez siebie. W
    związku z tym, czy będzie ona "właścicielem", czy "pełnomocnikiem" w
    nomentklaturze PKO Inteligo?

    Naturalnym jest, iż jeżeli przewodniczący chciałby udzielić dostępu
    elektronicznego PKO Inteligo do rachunku PARTNER innej osobie, nie
    reprezentującej stowarzyszenia - będzie to siłą rzeczy "pełnomocnik",
    ale jeżeli przewodniczący jest upoważniony do reprezentowania
    stowarzyszenia, a bank posiada stosowne dokumenty na ten temat, będzie
    on traktowany jako "pełnomocnik", czy jako "właściciel"?

    Dokładniej, chodzi mi o to, iż "pełnomocnik" w ramach usług PKO Inteligo
    widzi jedynie swoje dane, a "właściciel" prócz swoich danych widzi także
    dane wszyskich "pełnomocników".

    Aha - jestem świadom, że pełnomocnictwo dla usług PKO Inteligo jest
    czymś zupełnie różnym od pełnomocnictwa do obsługi w oddziałach. :-)

  • 2. Data: 2005-07-12 20:25:06
    Temat: Re: PKO Inteligo - glupie pytanie
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > związku z tym, czy będzie ona "właścicielem", czy "pełnomocnikiem" w
    > nomentklaturze PKO Inteligo?

    z info które mam będzie właścicielem,

    > Aha - jestem świadom, że pełnomocnictwo dla usług PKO Inteligo jest
    > czymś zupełnie różnym od pełnomocnictwa do obsługi w oddziałach. :-)

    pełnomocnikiem w ramach PKO Inteligo, może zostać tylko osoba, która
    jest pełnomocnikiem w oddziale ;)

    pozdr.

  • 3. Data: 2005-07-12 21:33:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tak też mi odpowiedziała @ pko

    > pełnomocnikiem w ramach PKO Inteligo, może zostać tylko osoba, która
    > jest pełnomocnikiem w oddziale ;)

    Pozwolę się nie zgodzić. Z moich informacji, popartych informacjami ze
    strony, są to zupełnie niezależne "pełnomocnictwa".

  • 4. Data: 2005-07-12 21:39:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Pozwolę się nie zgodzić. Z moich informacji, popartych informacjami ze
    > strony, są to zupełnie niezależne "pełnomocnictwa".

    Chociaż mogę się mylić... :-)
    Mylę się?

  • 5. Data: 2005-07-13 05:02:02
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Wojciech Nawara napisał(a):

    Z moich informacji, popartych informacjami ze

    na ich stronie to różne cuda można wyczytać :)

    > Chociaż mogę się mylić... :-)
    > Mylę się?

    mhm, nie możesz ustanowić pełnomocnika do PKO Inteligo jak nie jest już
    pełnomocnikiem do rachunku w oddziale - praktyka ;-)