  • 41. Data: 2005-02-02 12:30:16
    Temat: Re: Kradziez karty i pieniedzy, bank odmawia odpowiedzialnosci [Pekao SA]
    Od: "Miroo_news" <m...@R...o2.pl>

    In message cto7hg$72c$...@n...onet.pl, Henryk "Plumski" Plumowski
    <k...@O...fm> wrote:
    > A ja do kart(4), telefonów(3) używam *jednego* pinu.
    > Cholernie wygodne.

    Jeśli tak robisz to przynajmniej nie powinieneś
    się tym chwalić :) Im więcej ludzi o tym wie
    tym gorzej dla ciebie.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 42. Data: 2005-02-02 14:03:37
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Miroo_news*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Jeśli tak robisz to przynajmniej nie powinieneś
    > się tym chwalić :) Im więcej ludzi o tym wie
    > tym gorzej dla ciebie.

    Eee, bez przesady.
    Pieniądze wybieram z *pewnego* bankomatu,
    a i tak w większości płacę kartą.
    PIN trudno złamać, a podpatrzeć w moim wypadku również.
    Wiem, nie ma stuprocentowej pewności...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek