  • 11. Data: 2002-10-08 10:34:50
    Temat: Re: Kpiny w ING
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    Dlatego zostaje w ING :-)

    w mojej okolicy jestem juz pokłócony z BPH - totalna żenada
    z Citi - jeszcze gorzej

    pozostaje mi do wyboru tylko ;
    BSK
    Millenium
    PeKao
    Investbank

    więc z tego co mam pod ręką ING jest jeszcze całkiem całkiem, a jak kiedys
    pojawi sie ten długo oczekiwany bank marzeń to wtedy zlikwiduję wszystkie
    konta i się tam przeniosę - póki co się na to nie zanosi

  • 12. Data: 2002-10-08 10:37:12
    Od: MichalW <N...@b...com.invalid>

    On Tue, 8 Oct 2002 11:55:00 +0200, "PiotR" <p...@p...com> wrote:

    >(jak np. SEZAM - system bankowosci internetowej BPH w ktorym od miesiecy
    >jesli
    >nie od roku nie wysyla sie papierowych wyciagow do kienta ktory ma dostep do
    >konta przez internet)
    Mam dostep do konta przez internet i dostaje wyciagi papierowe.

    Michal

  • 13. Data: 2002-10-09 10:27:06
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    MichalW wrote:
    > Mam dostep do konta przez internet i dostaje wyciagi papierowe.

    Nie bój nie bój! Wyłączą ci. (Cytat z tego samego filmu co wzmiankowany
    powyżej).

    Ohm