  • 1. Data: 2002-10-08 06:50:57
    Temat: Kpiny w ING
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    To co sie wyrabia ostatnio w ING zakrawa juz nie tylko na kpiny ale wola o
    pomste do nieba. Uwazam ze tym bankiem powinien powaznie zajac sie nadzor
    bankowy. Dzisiaj rano nie wyszly ZADNE przelewy z ING zlozone w INGonline,
    nawet jak zostaly zlozone pare dni wczesniej. Dla osob z Kontem z Lwem
    Taryfa 2 dostepna jest tylko wyjsciowa pierwsza sesja Eliksir czyli de facto
    tacy klienci w ogole dzisiaj nie maja mozliwosci wyslania pieniedzy i
    zostana one zdjete z konta dzisiaj a wyjda jutro ! Wyobrazam sobie co bedzie
    gdy ktos mial splate Karty Kredytowej na dzisiaj i jak sie zdziwi jak bank
    naliczy odsetki... Ja w kazdym razie wystapilbym na jego miejscu o zwrot
    odsetek z ING. To co sie porobilo w tym banku to istna tragedia - BSK byl
    takim dobrym bankiem a jak weszli holendrzy to upadl totalnie. Dla mnie
    nauczka jest jedna - zadnych interesow z holendrami a zwlaszcza z bankami
    holenderskimi.

    D.

  • 2. Data: 2002-10-08 06:56:37
    Temat: Re: Kpiny w ING
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    To jest pewnie wyrównanie po tym jak 2 tygodnie temu wszystkie przelewy z
    ING wyszły podwójnie :-)
    wiec żeby sie zbilansowało dzisiaj nie puścili wcale - w sumie logiczne

  • 3. Data: 2002-10-08 07:00:41
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@u...pko.pl> napisał w wiadomości
    > To jest pewnie wyrównanie po tym jak 2 tygodnie temu wszystkie przelewy z
    > ING wyszły podwójnie :-)
    > wiec żeby sie zbilansowało dzisiaj nie puścili wcale - w sumie logiczne

    mam podejrzenia ze wczoraj rowniez wszystkie przelewy wyszly podwojnie i do
    dzisiaj zablokowali system zeby to odkrecic... Naprawde nadzor bankowy
    powinien sie tym zainteresowac.

    D.

  • 4. Data: 2002-10-08 07:06:46
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    Coś mi nie pasuje na moim koncie - kasa sie nie zgadza a nie mogę zobaczyć
    bieżących transakcji bo widzę w bieżących wczorajsze operacje

    coś sie dzieje to fakt

  • 5. Data: 2002-10-08 07:30:41
    Temat: Odp: Kpiny w ING
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    Ja na przykład zleciłem na dziś przelew do biura maklerskiego tytułem spłaty
    zleceń z tzw. odroczoną płatnością ( D+3 ) i przelew nie poszedł.
    Efekt tego będzie taki , że będę musiał zapłacić w BM karne odsetki , a pon
    adto stracę prawo do składania zleceń z odroczoną płatnością na pół roku.
    Kochany banku ING - dziękuję Ci - nie będę już składał zleceń z odroczoną pł
    atnością !
    Tak wiem , że to jest ryzykowne i w sumie pozbawiając mnie prawa skladania t
    ych zleceń działasz dla mojego dobra !

    Jeszcze raz serdeczne dzięki dla banku ING !

    wdzięczny klient

    eha

  • 6. Data: 2002-10-08 07:37:15
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eha" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > ych zleceń działasz dla mojego dobra !
    >
    > Jeszcze raz serdeczne dzięki dla banku ING !

    wystap na pismie o zwrot karnych odsetek z ING a do BM napisz list z
    wyjasnieniem sytuacji. BM powinno ci przywrocic dostep do zlecen jesli
    dowiedza sie ze to nie twoja wina. A ING bedzie musial zaplacic karne
    odsetki - ta dzisiejsza awaria musi ich skubnac po kieszeni zeby wreszcie
    zrozumieli ze powinni traktowac klientow powaznie.

    D.

  • 7. Data: 2002-10-08 08:03:59
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > odsetki - ta dzisiejsza awaria musi ich skubnac po kieszeni zeby wreszcie
    > zrozumieli ze powinni traktowac klientow powaznie.

    Panowie! Głosujcie nogami! :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-10-08 08:29:38
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

    > Panowie! Głosujcie nogami! :-)

    ale problem w tym że osobiście lubię BSK - naprawdę miły bank - ostatnio
    mają jakieś zgrzyty ale chcę im jeszcze dać szansę, cały czas mam nadzieję
    że to tylko chwilowe

  • 9. Data: 2002-10-08 09:55:00
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > ale problem w tym że osobiście lubię BSK - naprawdę miły bank - ostatnio
    > mają jakieś zgrzyty ale chcę im jeszcze dać szansę, cały czas mam nadzieję
    > że to tylko chwilowe

    poza tym ma chyba
    "zla prase"
    wpadki innych bankow i zmiany w ofercie na niekorzysc klienta nie sa
    podobnie naglasniane
    (jak np. SEZAM - system bankowosci internetowej BPH w ktorym od miesiecy
    jesli
    nie od roku nie wysyla sie papierowych wyciagow do kienta ktory ma dostep do
    konta przez internet)
    w kazdym razie ja w ciagu ostatnich 5 lat mialem stycznosc z 8-ma bankami
    (ror-y)
    i w sumie ING najmniej razy mnie denerwowal
    owszem byly powody do zastanawianie sie czy nie zmienic konta lecz nikt
    nie da gwarancji ze w nowy banku po jakism czasie nie wytnie
    jakiegos numeru i co ..... tak co 3-6 miesiecy zmieniac konta
    ale to moja prywatna opinia ....
    BTW: byl kiedys w PRL-u taki film ze facet w W-wie obrazal sie na wszystkie
    sklepy spozywcze
    i po zakupy jezdzi na 2 koniec W-wy :)

  • 10. Data: 2002-10-08 10:22:03
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > BTW: byl kiedys w PRL-u taki film ze facet w W-wie obrazal sie na wszystkie
    > sklepy spozywcze
    > i po zakupy jezdzi na 2 koniec W-wy :)

    To było tak, że sklepy go nie obsługiwały i musiał jeździć na drugi
    koniec miasta, a jego żona błagała kierownika sklepu, żeby dali im szansę.

    Pzd: Dogbert