  • 1. Data: 2002-10-08 06:46:52
    Temat: Zalosny CITI !
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl_usun_to>

    Dwa tyg. temu wydalem telefoniczna dyspozycje zamkniecia ROR i rachunku
    karty VISa Classic w Cititbanku.
    W miedzyczasie w oddziale oddalem karte VC i Maestro.
    W ubieglym tygodniu 2 razy dzwonili do mnie i przekonywali ze powinienem
    jednak nie rezygnowac. Zaoferowali mi obnizenie oplaty rocznej za kate do
    20PLN za porzucenie mysli o rezygnacji. Niestety dostali odpowiedz odmowna.

    Wczoraj dzwonie i pytam jaki stan sprawy a operator mowi ze rachunki sa
    nadal otwarte i ze nic nie wie o dyspozycji zamkniecia !
    Zagrozilem im oskarzeniem o usilowanie wyludzenia i pprosilem operatora aby
    koniecznie wpisal to do ich madrego systemu CRM.

    Czy ktos mial podobne problemy 'ze swiatowej klasy' bankiem ?

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-10-08 06:51:41
    Temat: Re: Zalosny CITI !
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Wojtek" <w...@p...onet.pl_usun_to> wrote in message
> [...]
    > koniecznie wpisal to do ich madrego systemu CRM.
    >
    > Czy ktos mial podobne problemy 'ze swiatowej klasy' bankiem ?

    nie wiem skąd kolega się wziął, ale takie problemy są tutaj opisywane od
    dwóch lat chyba
    najwięcej tego było po przejęciu handlobanku przez citi - najwięcej ludzi
    wtedy zamykało konta
    ja zamykałem rok temu i też 4 miesiące trwało 'zamknięcie'
    najlepiej iść do nich w dniu wyliczenia odsetek i "wyzerować" konto
    i wszystko co robią i mówią oraz wszystkie dyspozycje składać w formie
    pisemnej

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-08 08:07:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

> [...]
    > koniecznie wpisal to do ich madrego systemu CRM.
    >
    > Czy ktos mial podobne problemy 'ze swiatowej klasy' bankiem ?

    CITI to jeden problem (albo inny bank). Ale przede wszystkim chodzi o
    zerwanie umowy. Nieważne czy to bank, czy firma telekomunikacyjna czy umowa
    najmu itp - wszystko trzeba mieć NA PIŚMIE. Wyślij polecony za
    potwierdzeniem odbioru, albo najlepiej złóż pismo w oddziale, że rezygnujesz
    z umowy ROR takiej a takiej, umowy karty takiej a siakiej, pozostałe środki
    proszę przelać na (to dot. ROR). I koniecznie musi Ci to pismo skserować i
    podpisać, że przyjęto w oddziale dnia tego i tego. Potem się już niczym nie
    martwisz.

    K. Kowalski