-
1. Data: 2002-10-08 06:46:52
Temat: Zalosny CITI !
Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl_usun_to>
Dwa tyg. temu wydalem telefoniczna dyspozycje zamkniecia ROR i rachunku
karty VISa Classic w Cititbanku.
W miedzyczasie w oddziale oddalem karte VC i Maestro.
W ubieglym tygodniu 2 razy dzwonili do mnie i przekonywali ze powinienem
jednak nie rezygnowac. Zaoferowali mi obnizenie oplaty rocznej za kate do
20PLN za porzucenie mysli o rezygnacji. Niestety dostali odpowiedz odmowna.
Wczoraj dzwonie i pytam jaki stan sprawy a operator mowi ze rachunki sa
nadal otwarte i ze nic nie wie o dyspozycji zamkniecia !
Zagrozilem im oskarzeniem o usilowanie wyludzenia i pprosilem operatora aby
koniecznie wpisal to do ich madrego systemu CRM.
Czy ktos mial podobne problemy 'ze swiatowej klasy' bankiem ?
Wojtek
-
2. Data: 2002-10-08 06:51:41
Temat: Re: Zalosny CITI !
Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>
"Wojtek" <w...@p...onet.pl_usun_to> wrote in message
news:antv3h$2rn4$1@news2.ipartners.pl...
> Dwa tyg. temu wydalem telefoniczna dyspozycje zamkniecia ROR i rachunku
> karty VISa Classic w Cititbanku.
> W miedzyczasie w oddziale oddalem karte VC i Maestro.
> W ubieglym tygodniu 2 razy dzwonili do mnie i przekonywali ze powinienem
> jednak nie rezygnowac. Zaoferowali mi obnizenie oplaty rocznej za kate do
> 20PLN za porzucenie mysli o rezygnacji. Niestety dostali odpowiedz
odmowna.
>
> Wczoraj dzwonie i pytam jaki stan sprawy a operator mowi ze rachunki sa
> nadal otwarte i ze nic nie wie o dyspozycji zamkniecia !
> Zagrozilem im oskarzeniem o usilowanie wyludzenia i pprosilem operatora
aby
> koniecznie wpisal to do ich madrego systemu CRM.
>
> Czy ktos mial podobne problemy 'ze swiatowej klasy' bankiem ?
nie wiem skąd kolega się wziął, ale takie problemy są tutaj opisywane od
dwóch lat chyba
najwięcej tego było po przejęciu handlobanku przez citi - najwięcej ludzi
wtedy zamykało konta
ja zamykałem rok temu i też 4 miesiące trwało 'zamknięcie'
najlepiej iść do nich w dniu wyliczenia odsetek i "wyzerować" konto
i wszystko co robią i mówią oraz wszystkie dyspozycje składać w formie
pisemnej
pozdrawiam
Piotr
-
3. Data: 2002-10-08 08:07:00
Temat: Re: Zalosny CITI !
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
"Wojtek" <w...@p...onet.pl_usun_to> wrote in message
news:antv3h$2rn4$1@news2.ipartners.pl...
> Wczoraj dzwonie i pytam jaki stan sprawy a operator mowi ze rachunki sa
> nadal otwarte i ze nic nie wie o dyspozycji zamkniecia !
> Zagrozilem im oskarzeniem o usilowanie wyludzenia i pprosilem operatora
aby
> koniecznie wpisal to do ich madrego systemu CRM.
>
> Czy ktos mial podobne problemy 'ze swiatowej klasy' bankiem ?
CITI to jeden problem (albo inny bank). Ale przede wszystkim chodzi o
zerwanie umowy. Nieważne czy to bank, czy firma telekomunikacyjna czy umowa
najmu itp - wszystko trzeba mieć NA PIŚMIE. Wyślij polecony za
potwierdzeniem odbioru, albo najlepiej złóż pismo w oddziale, że rezygnujesz
z umowy ROR takiej a takiej, umowy karty takiej a siakiej, pozostałe środki
proszę przelać na (to dot. ROR). I koniecznie musi Ci to pismo skserować i
podpisać, że przyjęto w oddziale dnia tego i tego. Potem się już niczym nie
martwisz.
K. Kowalski