    From: "Wall" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konukrs Bankiera, jest to gdzies, czy o 12?
    Date: Wed, 10 Apr 2002 10:35:43 +0200

    news:a90slg$d58$1@news.onet.pl...
    > Bu nie ma nic jeszcze... Za to pojawila sie na pierwszej stronie
    > wyszukiwarka kredytow.
    > A ja musze wyjsc do wieczora, wiec nie wybierzcie calej kasy, ok ??? :)

    Mnie się na skrzynce email pojawiło:
    "Zapraszamy na CHAT ze Sponsorem Nagród w konkursie "Życiowy Plan" !
    Środa, 10 kwietnia, 12.00
    Porozmawiaj ! Zapytaj ! Nie przegap okazji !
    Już od środy 10 kwietnia rusza też konkurs "Jaki to bank ?"
    Zagłosuj i wygraj 1 504 zł !
    Zgadnij jaki bank tworzy swój produkt we współpracy z klientami?"
    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/index.html

    Ciekawe skąd oni wzieli akurat 1.504,00 zł? A tak poza tym jak wchodzę na
    ten podany adres to nigdzie nie widze tego konkursu zgadywankowego! No
    chyba, że trzeba wypełnić ankietę...
    Pozdrawiam Wall