  • 1. Data: 2008-05-14 08:37:50
    Temat: Citi i nowa usługa "wyślij gotówkę"
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dzisiaj dodając nowego odbiorcę na liście zobaczyłem taką opcję jak
    "wyślij gotówkę" chwila z google i jak to szumnie nazwano mamy "usługi
    dla Polaków zagranicą":
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=e_send
    _cash

    btw ktoś próbował czy da się zrobić w Citi przelew z datą przyszłą z KO
    na konto KK?

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-05-14 09:36:42
    Temat: Re: Citi i nowa usługa "wyślij gotówkę"
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" g0e8cu$3oe$...@n...dialog.net.pl

    > btw ktoś próbował czy da się zrobić w Citi przelew z datą przyszłą z KO na konto
    KK?

    Już raczej zapytaj o polecenie zapłaty, czy jak się to zowie.
    Wówczas nie Ty będziesz winy, gdy bank zaksięguje przelew
    z opóźnieniem, jak to czynić ma zwyczaj (miał?) ING Śląski.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2008-05-14 10:36:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Maj, 10:37, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    tent=e_send_cash

    > btw ktoś próbował czy da się zrobić w Citi przelew z datą przyszłą z KO

    Niestety nie da sie ani w ta strone, ani ustawiajac na KK splate z KO.

  • 4. Data: 2008-05-14 12:28:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 May 2008 03:36:40 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Niestety nie da sie ani w ta strone, ani ustawiajac na KK splate z KO.

    A to dziękuję bardzo za zaoszczędzony czas, bo od razu ustawię
    przypomnienie w google-calendar.

    Xenocide