  • 11. Data: 2008-05-15 16:06:59
    Temat: Re: Konto z Lwem Direct - koszty: niskie, ale sa
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    mat pisze:
    [...]
    > Spodobał mi się czajnik, w którym można
    >
    > Jeszcze dokładnie sprawdz czy to ten sam model czajnika i jak mozesz to
    > podaj mi link do identycznego czajnika na allegro.

    Punkt dla Ciebie aktualnie czajniki HD 4686 w ING vs. Allegro to 199 i
    230 (ale nie ponad 300). Ale kiedy program startował wygrywało Allegro.

    A co powiesz na:
    http://www.allegro.pl/item360206592_disney_princess_
    storybook_sniezka_nowosc.html
    http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/136
    licząc z kosztami dostawy wychodzi 97,90zł Allegro, a ING 104,82zł + 79
    punktów

    i dalej:
    http://www.allegro.pl/item362360662_philips_hd_7690_
    nowy_ekspres.html
    http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/90

    Dla wielu artykułów nawet jeśli cena jest niższa od rynkowej to niewiele
    a podawane sugerowane ceny detaliczne na stronach ING to jawna kpina i
    traktowanie klientów jak idiotów.

    To tak jak promocje w sklepie nie dla idiotów obcinamy VAT, kilka
    produktów rzeczywiście okazyjna cena, zdecydowana większość przed
    promocją podwyżka o 22% albo więcej! Nawet ten nieszczęsny czajnik to
    zysk kilkudziesięciu złotych a nie stu kilkudziesięciu jak sugeruje ING.

    I na co im to wszystko? Konto jest i bez tego ok, a podawanie
    naciąganych cen zmniejsza wiarygodność banku. Nie lepiej zrobić promocje:
    Konto i tak masz za darmo a jeszcze możesz zaoszczędzić trochę pieniędzy
    w specjalnym sklepie dla naszych wiernych klientów, i podać ceny z
    prawdziwych sklepów?

    Sebastian

  • 12. Data: 2008-05-15 16:27:46
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    mat pisze:

    > Jeszcze dokładnie sprawdz czy to ten sam model czajnika i jak mozesz to
    > podaj mi link do identycznego czajnika na allegro.

    Co tam czajnik :)
    http://www.allegro.pl/item363439542_detektor_wykrywa
    cz_metali_skil_0550_faktura_vat.html
    http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/67

    ING 244,50 + 27,89 = 272,39 zł + 244 pkt
    Allegro 124 + 12 = 136zł
    nowy, gwarancja, faktura

    nawet w zestawie z młotem udarowym jest taniej na Allegro
    http://www.allegro.pl/item360143223_mlot_wiertarka_u
    darowa_1703_500w_wykrywacz_skil.html
    można odebrać na miejscu w prawdziwym sklepie

    No to prawdziwa okazja rzeczywiście w ING :D
    Ciekawe co można znaleźć jak się dłużej poszuka.

    Sebastian

  • 13. Data: 2008-05-15 17:16:32
    Od: "mat" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > można odebrać na miejscu w prawdziwym sklepie
    >
    > No to prawdziwa okazja rzeczywiście w ING :D
    > Ciekawe co można znaleźć jak się dłużej poszuka.

    Rzeczywiscie , jak sie dokladnie zbada te ceny to nie zawsze sie oplaca
    kupowac w ING, moze nawet najczesciej sie nie oplaca.
    Warto jednak sprawdzic niektore rzeczy bo cos jednak mozna kupic taniej niz
    na allegro ale oczywiscie trzeba uwazac zeby nie dac sie nabrac z tymi
    promocyjnymi punktami.

  • 14. Data: 2008-05-16 08:23:00
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    mat pisze:

    > I do tego jeszcze zbiera się punkty za robienie tranzakcji kartą i
    > korzystanie z innych produktów banku ING ktore to punkty potem mozna
    > wymienic na nagrody!

    nieprawda
    Marx

  • 15. Data: 2008-05-18 16:13:19
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Opłaty za SMS nie dotyczą SMS-ów z kodami autoryzacyjnymi do przelewów -
    > te są bezpłatne.

    W takim razie podpisuje umowe i rezygnuje z karty :)
    DZIEKI

  • 16. Data: 2008-05-18 16:14:05
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > SMS'y autoryzujące transakcje są darmowe dla wszystkich kont.
    > Powiadomienia SMS dla konta Direct są darmowe, zarówno pakiet SMS (trzeba
    > go przez infolinie włączyć) jak i od jakiegoś czasu Info SMS (czy jakaś
    > podobna nazwa) też dla Direct darmo.
    >
    > Opłata za kartę 2 zł jeśli transakcji bezgotówkowych mniej niż 100zł, ale
    > podobno można z karty zrezygnować.
    >
    > Tu masz TOiP
    > http://www3.ingbank.pl/_itemserver/download/tab_det.
    pdf

    Dziekuje za wszystkie informacje.

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2008-05-23 10:41:59
    Od: "..Aldi.." <R...@p...fm>

    > LOL :) Nie wymieniać tylko kupować po *specjalnych* cenach.

    tak, dokładnie

    > Doskonały ten program - zbieraj punkty a będziesz mógł u nas przepłacać za
    > setki fajnych rzeczy! Brawo! :)

    też to podejrzewałem, więc posprawdzałem ceny kilku produktów - zegarków
    no i ceny w ING Bankujesz, Kupujesz są dobre, a wartości rynkowe produktów
    są podane w sposób w miarę wiarygodny

  • 18. Data: 2008-05-23 10:44:08
    Od: "..Aldi.." <R...@p...fm>

    > http://www.allegro.pl/item363439542_detektor_wykrywa
    cz_metali_skil_0550_faktura_vat.html
    > ING 244,50 + 27,89 = 272,39 zł + 244 pkt
    > Allegro 124 + 12 = 136zł
    > nowy, gwarancja, faktura

    no fakt :))