  • 1. Data: 2003-07-08 13:01:59
    Temat: Konto wspolne w PKOBP
    Od: "daltoncp" <d...@w...pl>

    Witam grupowiczow.

    Mam pytanko, a mianiowicie jakie sa mozliwosci zamkniecia konta wspolnego
    ROR bez zgody wspolmalzonka. Czy jesli na konto nie bedzie wplywow to konto
    wygasnie.???
    Wielkie dzieki za odp. Pozdrowienia for all.
    --
    <<< DALTON CP >>>

  • 2. Data: 2003-07-08 16:27:42
    Temat: Re: Konto wspolne w PKOBP
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    daltoncp wrote:

    > Mam pytanko, a mianiowicie jakie sa mozliwosci zamkniecia konta
    > wspolnego ROR bez zgody wspolmalzonka.

    Jeśli jesteś jedynym właścicielem, to nikt nie będzie pytał
    małżonki/małżonka o zdanie (sorki, nie wiem jakiej jesteś płci).
    Jeśli rachunek jest wspólny, to najprawdopodobniej zgoda obu
    współwłaścicieli będzie niezbędna (aczkolwiek w regulaminie nie
    widziałem wzmianki o tym).

    > Czy jesli na konto nie bedzie
    > wplywow to konto wygasnie.???

    Bank może Ci wypowiedzieć umowę i zamknąć konto, ale wcale nie musi.
    Jeśli nie będzie wpływów, to bank może po jakimś czasie zażądać spłaty
    zaległych opłat za prowadzenie i dopisać Cię na jakąś shit-listę
    niesolidnych klientów. Nie zostawiaj sprawy swojemu biegowi.

    Jeśli masz problem ze złośliwym współmałżonkiem, to masz kłopot. Ja w
    takiej sytuacji uderzyłbym do banku i postarał się pogadać z jakimiś
    myślącymi ludźmi.
    Dla przykładu: umawiasz się na "słowo harcerza" że zostawiasz jakąś małą
    kasę, a oddział po 3 miesiącach zamyka konto w związku z brakiem obrotów
    i wzywa do podjęcia reszty środków. Złośliwa połowa małżeństwa o tym nie
    wie, zatem nie przeszkodzi. A bank ma w tym taki interes, że nie użera
    się z zaległymi opłatami, nie kisi martwych rachunków i nie marnuje
    lasów na wyciągi. Niebezpieczeństwo jest takie, że bank nie musi wcale
    pójść na taki układ.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-08 18:40:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:beer46$2btr$1@foka1.acn.pl...

> [...]
    > Jeśli rachunek jest wspólny, to najprawdopodobniej zgoda obu
    > współwłaścicieli będzie niezbędna (aczkolwiek w regulaminie nie

    Kazdy ze wspolwlascicieli ma pelne prawo do dysponowania rachunkiem, do
    zamknięcia włącznie...

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-07-08 18:58:50
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Kazdy ze wspolwlascicieli ma pelne prawo do dysponowania rachunkiem,
    > do zamknięcia włącznie...

    No to problem z głowy :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-08 21:54:37
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Kazdy ze wspolwlascicieli ma pelne prawo do dysponowania rachunkiem, do
    > zamknięcia włącznie...

    Tak, to prawda. PKO BP bez problemu zamknelo rachunek wspolny na podstawie
    dyspozycji tylko jednego ze wspolwalscicieli. Bardzo mnie to zdzwiwilo...

    Grzegorz

  • 6. Data: 2003-07-09 05:14:49
    Od: "marcus_mgs" <m...@p...onet.pl>

    > Kazdy ze wspolwlascicieli ma pelne prawo do dysponowania rachunkiem, do
    > zamknięcia włącznie...

    To po kiego ... wymagali abysmy sie z zona stawili w oddziale OBOJE
    osobiscie??

    Pozdrawiam
    Marcus MGS

  • 7. Data: 2003-07-09 06:04:20
    Od: "boxik" <b...@p...gazeta.pl>

    > Kazdy ze wspolwlascicieli ma pelne prawo do dysponowania rachunkiem, do
    > zamknięcia włącznie...

    I to tylko wtedy gdy wcześniej udzelili sobie nawzajem upoważnień do
    samodzielnego zamknięcia rachunku. W każdym innym przypadku zamykać muszą
    razem.

  • 8. Data: 2003-07-09 08:45:54
    Od: "daltoncp" <d...@w...pl>

    Użytkownik "marcus_mgs" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:beg86g$3bi$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > To po kiego ... wymagali abysmy sie z zona stawili w oddziale OBOJE
    > osobiscie??
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcus MGS

    Wlasnie mam taka sama sytuacje i probuje ja ominac

    Pozdrowienia
    DCP