  • 1. Data: 2003-07-08 12:59:38
    Temat: Prowizje mBanku
    Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Szukam sposobu taniego wplacania pieniedzy
    na rachunek osobisty w mBanku. Nie mam innego
    r-ku wiec przelew nie wchodzi w gre. Wplata w innym
    banku takze (prowizja 25 pln). Co zatem zrobic?

    Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912

  • 2. Data: 2003-07-08 13:04:25
    Temat: Re: Prowizje mBanku
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Leszek..Pawlisz wrote:

    > Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    A ja zapraszam do archiwum - niedawno były 2 identyczne pytania.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-08 13:10:13
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku takze (prowizja 25 pln). Co zatem zrobic?
    >
    > Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    Polecam poświęcić chwilę i założyć sobie np. rachunek bieżący w Pekao SA.
    Jest bezpłatny, przelewy 3 zł (były do niedawna) i dostępny z wykorzystaniem
    karty IKM z prawie każdego oddziału Pekao.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-07-08 16:46:39
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Leszek..Pawlisz wrote:

    > Jesli ma ktos jakies pomysly - zapraszam na GG albo priv

    Zapytaj w Lukasie. AFAIK jest tam takie konto, które umożliwia bezpłatne
    prowadzenie, wpłaty gotówkowe i przelewy przez internet.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-08 20:25:43
    Od: p...@p...onet.pl

    Moim zdaniem najlepszy jest kombos konta w Lukas Banku (proponuję ekonto w
    wersji uproszczonej bez tokena z rachunkiem w mB zdefiniowanym w oddziale) i
    mBabku. Robisz tak: wpłacaszw Lukasie, następnie przez internet (już poza
    oddziałem) robisz przelew na zdefiniowany rachunek w mBanku.